V minulém díle Singlu jste četli: Seděla jsem tam do 7 ráno. Pak jsem vstala a odešla zpět do tábora co se právě celý probouzel.
Někteří táborníci stáli na balkonech a protahovali se či jen mžourali očima, aby si zvykli na světlo. Jiný byli ještě zalezlí v chatách a dospávali. Všichni byli zmakaní po trénincích bez rozdílu věku. Alexis s nimi měla sice jednoduší sestavy, ale děti byli rádi, že tak dlouho tam vydrží a Aiden nám dával do těla jako by jsme se už nikdy víc neměli zvednout. Děti měli na každý den program a my starší měli čas pro sebe. Děcka by se nudila a nebo dělala kraviny... Všimla jsem si taky, že jsem jediná oblečená, ale jaký cvok by byl celou noc vzhůru a nebo vstával tak brzo. Asi jenom já. Levou rukou jsem si stále pod bundou stlačovala bok a šla směr naše chata. Budu mít bezpochyby i spousty modřin. Prošla jsem okolo chaty kde se právě protahoval Drew jen v boxerkách a zašla do naší. ,,Kde si byla?" Prohlédla si mě Ariana nedůvěřivě. ,,Projít se." Zalhala jsem a s toaletní taštičkou kde byly obvazy, náplasti a dezinfekce se odebrala do koupelny. Sesunula jsem se k zemi a odhodlaně otevřela dezinfekci. Všechna odhodlanost mě rázem opustila co mi do nosu udeřila vůně dezinfekce. Nahlas jsem polkla a sundala ze sebe bundu a vyhrnula triko. Nejistě jsem si vzala dezinfekci a nalila ji do rány. ,,Oh kurva!" Křikla jsem a svíjela se na zemi. Dezinfekci jsem měla položenou vedle sebe. Ariana šla už na snídani takže otázka je... Kdo to kurva klepe na dveře?! ,,Kate jsi v pohodě?" Moment! Takže Ariana nešla na snídani? ,,Jo jo jsem." Zaúpěla jsem. ,,Dobře. Jdu na snídani." Když dole bouchli dveře oddechla jsem si. Otřela jsem si vydezinfikovanou ránu a zalepila ji velkou, čtvercovou náplastí. Rozdýchala jsem tu bolest co ještě před chvílí proudila mím tělem a pomalu vstala. Stáhla jsem si triko a navlékla si bundu. Následně jsem uklidila bordel co jsem tu udělala a pomalu se odplazila k jídelně. S rohlíkem jsem se usadila ke stolu. Za jídla jsem poslouchala hluk jídelny, ale nijak mě nic neuchvátilo. Snědla jsem rohlík a vypadla odtamtud. Vešla jsem do chaty a převlékla se do černých legín a tmavě šedivého trika s kapsičkou. Na nohy jsem si vzala tenisky a vlasy si sčesala do vysokého culíku. Věděla jsem, že si v tělocvičně bude moct odložit věci a tak jsem si vzala svou bundu se zásobou bonbonů. Jeden jsem si hodila do pusy zrovna když přišla Ariana. Stála jsem k ní zády, ale věděla jsem, že přišla. Rychle se převlékla a já si vzala flašku a šla pro pití. Když jsem si pití natáčela uslyšela jsem Alex. Byla s Justinem, ale zarážející bylo, že mě pomlouvala: ,,Proč Drew furt za tou krávou běhá? Je to jen povrchní nána. Žádá si pozornost. Je to klasická rozmazlená princeznička co si myslí, že pískne a svět se na její rozkaz zboří." Nevím jestli mě nepoznala, ale tohle si nenechám líbit. ,,Ať se ti to líbí nebo ne nejsem ty, abych tu někomu poroučela. To, že jsme si s Drewem bližší se ti asi moc nelíbí. Takže co si od toho slibuješ? Chceš být oblíbená? Fajn prosím já sem tu nicka. Chceš mít s kým chrápat? Tak si najdi do háje kluka." Otočím se na ní s vítězným úsměvem a do pusy si hodím další bonbon. ,,Takže ty s Drewem chrápeš?" Přiblížila se blíž. ,,Ne a jestli s tím máš problém tak mě polib tam kde záda ztrácí své pěkné jméno." Mrknu na ní. ,,Hraješ si na princezničku světa, ale tohle je realita." Křikne na mě když odcházím. ,,Nemám potřebu si na nic hrát. Nepotřebuju nějakou popularitu nebo tak. Nesnažím se být zajímavá." Prohlédnu si jí a kilo Make-upu. ,,To samí se o tobě říct nedá." Znovu na ní mrknu a odejdu. Pak už jsem jen slyšela Justina. ,,Ou ta tě dobře vyřadila." Alex ho jen okřikla ať radši drží hubu a nasraně odešla.
ČTEŠ
Single
RomanceOna nikdy nevěřila na lásku jen o ní četla. Nikdy na ni, ale nevěřila. Nevěřila na slova "pravá láska" ani "miluji tě". Byla jiná než ostatní. Byla pro lidi divná. Drzá melancholička oblékaná do tmavých barev byla možná jediná kdo znal realitu. Nebo...