Kami.......

2.7K 141 7
                                    

Když mi to Bill oznámil nevěděla jsem zda jsem byla či nebyla překvapená z Drewova příchodu. ,,Jak si mě našel?" Zamrmlala jsem na lavičce když Bill odešel. ,,Potkal jsem tvojí ségru. Říkala, že tě tu najdu." Oh ano. Stánička jedna z mála kdo ví kam se ukrývám před celým světem. ,,Neřekla jsi mi, že umíš bruslit." Koukl na ledovou plochu ohraničenou v mantinelech co pro mě představovala kus mého srdce, života a radosti. ,,Neptal ses." Zamrmlala jsem si spíš pro sebe, ale v tomhle hromovém tichu to bylo slyšet tak dobře, že i špendlík kdyby spadl by zněl jako kdyby spadla cihla. ,,Pravda. Děláš ještě nějaké sporty o kterých bych měl vědět?" Otočil se zpátky na mě. ,,Podle toho co bereš, že bys měl vědět." Špitla jsem. ,,Cokoliv čemu se naplno věnuješ." Položil si hlavu na mé rameno a poslouchal co řeknu. ,,Snowboarding, běhání a dřív jsem hrála florbal." Projela jsem mu rukou vlasy. Prsty se mi do nich zamotávaly, ale stále to nebyla překážka kvůli které bych toho nechala. ,,Je mi líto jak se máma chovala." Šeptl po chvíli ticha. ,,Jo mě taky." Zamumlala jsem. ,,Zabruslíš něco?" Nevěděla jsem jestli to dám. Chci vůbec, aby mě viděl jak bruslím na ledu? Asi si všiml, že se do toho moc nehrnu a tak nahodil pohled štěněte s velkýma očima. ,,Prosím." Mimochodem... Ten pohled na mě nikdy nefungoval. ,,Já nevím Drew. Jsem tupá jak poleno a nepotřebuju, abych se před tebou ztrapnila držkopádem světa." Zamumlám. ,,Prosím." Hučí do mě znovu a já se vzdám. Pustím si tam písničku ke které mám něco jako chorografii a začala dělat to co mě baví. Bruslit. Po nějaké době jsme se rozhodli jít domů, protože jsem to dlouho nezkoušela a na mích nohou bylo 4 hodinové bruslení znát. Tak to bylo i na začátku. Nevěděla jsem jestli to mé tělo vydrží, ale zvládlo to. Teď to zvládne znova. U domů jsme se rozešli a já s mími modřinami na nohou odešla do pokoje. Napsala jsem Kami jestli půjde ven a ta překvapivě souhlasila. Převlékla jsem se tedy a vlasy si znovu sčesala do culíku. S menšími obtížemi jsem si dole obula boty, křikla na mámu a odešla. Kami bydlí kousek a tak pouze sejdu kopec a vidím jak se Kami valí ze dveří. Uchechtnu se. Ona si mě všimne, zabouchne dveře, rozeběhne se proti mě a vyskočí na mě div mě nepovalí. ,,Ahoj." Uchechtnu se a pustím ji na zem. ,,Ahoj." Zářivě se na mě usměje jako sluníčko. Začneme se procházet po okolí a povídat si. ,,Viděla si toho novýho?" Narážela na Drewovu osobu. ,,Ehm jo.." Chtěla jsem pokračovat, ale Kami mě přerušila. ,,No jo vždyť on bydlí vedle vás." Uchechtla se. ,,No on..." Kami si, ale jela svou lajnu a začala znova. ,,Viděla si jak vypadá? Je hezkej možná nejhezčí z okolí." Ta teď by mo dodala další nezdravé ego. ,,Víš Kami..." A zase přerušena. ,,Určitě bude mít svaly. Myslíš, že má holku?" Zasnila se znova. ,,Kami snažím se ti říct..." ,,Ahoj holky." No tak to už si ze mě děláte prdel. ,,Ahoj." Dal mi pusu na tvář. ,,Myslela jsem, že si šel domů." Zamrmlala jsem na něj. ,,To samí jsem si myslel o tobě. Máma mě vyhnala na nákup." Uculil se jak malý dítě a Kami to jen sledovala. ,,Aha." Špitla jsem. ,,Uvidíme se večer. Ahoj." Dal mi pusu a odešel. My se na večer nedomlouvali pokud vím. ,,Tak tohle mi rychle vysvětlíš." Pronese Kami a zkříží si ruce na hrudi. A jéje.

SingleKde žijí příběhy. Začni objevovat