Ariana is angry!

2.6K 141 3
                                    

V minulém díle Singlu jste četli: Alex ho jen okřikla ať radši drží hubu a nasraně odešla.

Pokrčila jsem nad ní rameny a odešla k tělocvičně. Spousta lidí na mě koukalo jak na ichtyla, ale co už. Za život jsem si zvykla. Odložila jsem si na lavičku bundu a vyndala z ní bonbon. Hodila jsem is ho do pusy a schovala papírek. ,,Fajn jste tu všichni?!" Zeptal se Aiden. Všichni se rozhlédli a kývli. ,,Fajn začínáme." Stoupli jsme si. Za mnou stál Drew očividně jako vždy. Tancovali jsme když mě, ale Drew chytil za boky jako je to v sestavě sykla jsem tiše. ,,Co je?" Zeptal se, ale dál jsme jeli podle sestavy. ,,Nic, nic. Vůbec nic." Vyhrkla jsem. ,,Na to ti neskočím." Zamručel. ,,Pád ze schodů." Šeptla jsem. Nikdo nikdy nepoznal, že lžu tak proč Drew jo. ,,A proto máš náplast?" vyslýchal dál. ,,Brutální pád ze schodů." Snažila jsem se to zachránit. ,,To ti nesežeru." Broukl mi u ucha. ,,Když ti to řeknu budeš mě nonstop hlídat, takže ne díky." Vyplázla jsem na něj jazyk. Drew radši mlčel, ale věděl jsem, že to ze mě vytáhne či se o to pokusí. Když jsme měli pauzu napila jsem se a hodila do sebe bonbon. Drew se mím směrem uculil. Protočila jsem oči a jeden po něm hodila. Chvilku jsem seděla na lavičce a Ariana vedle mě. ZASE mlela o Jamesovi. Myslela jsem, že mi už z toho rupne v bedně. ,,Kate posloucháš mě?" Zamávala mi pře obličejem rukou. ,,Hm?" Otočila jsem se na ní. ,,Ty mě neposloucháš?!" Zamračí se. ,,Ehm ne." Pokrčila jsem rameny. Ona jen zamrkala a znamená se v ještě větším měřítku zamračila. ,,A to jako pro?!" Vyjela a založila si ruce na hrudi. ,,Ariano mě už to nebaví. Furt meleš jen o tom jak je James úžasnej, ale mě to nezajímá. Mám z tohi hlavu jak pátrací balón. Vždyť za ním běháš jako malé štěně." Pomlčíme o tom, že jsem chtěla říct i umrněné jo? Hodila jsem po ní otrávený pohled. ,,Co si to řekla?!" Vyjekla až nám všichni věnovali veškerou svou pozornost. ,,Jsi neslyšela, že to mám říct po 2. a nebo si myslíš, že svou odpověď změním?" Mé obočí vyjelo nahoru zatím co ona zalapala po dechu. ,,Neřekla jsem ti nic tak urážlivýho. Přestaň to prosím dramatizovat." Povzdechla jsem si a frustrovaně si projela rukou vlasy. ,,Já, že to dramatizuju?!" Vyjekla znova. ,,Ječíš tu jak na lesy kvůli brkotině. Myslím, že kapku jo." Nepřetržitě jsem na ní koukala bez jediného mrknutí. Když....

SingleKde žijí příběhy. Začni objevovat