V minulém Single jste četli: Ruku jsem měla nějakým záhadným způsobem obvázanou a na stole ležel vzkaz a na něm stálo....
,,Prostě jsem tě tam nechat nemohl... D." Usmála jsem se nad vzkazem. Asi nebude tak bezcitný. Vzala jsem si věci a zašla do sprchy. Kapičky vody na mě stékaly a dávali mi pocit volnosti. Přemýšlela jsem nad Drewem. Zní to divně od někoho jako já. Stále mi vrtalo hlavou proč se s Ryanem popral. Měla bych se jich na to zeptat? Ne jsou to kluci. Dělají ze sebe jak strašně dospěli, ale ve skutečnosti se stále chovají jako děti ze školky. Lížou zmrzlinu a ani si neuvědomují, že jsou od ní celý zapatlaní. Nanesla jsem na kůži sprchový gel a dál přemýšlela. Myšlenky mi zabloudili k snu co jsem měla onu noc. Proč se mi to zdálo? Mělo k tomu mé podvědomí důvod a nebo si jen hrálo s mou myslí? Pokroutila jsem nad tím hlavou a raději vylezla ze sprchy. Osušila jsem se ručníkem a oblékla se. Měla jsem na sobě džínové "roztrhané" šortky a k tomu šedivé tričko s dlouhým rukávem. Přes paže mělo dva bílé pruhy a bílá byla i horní část trička. Já vím. Velmi inteligentní si brát šortky a triko s dlouhým rukávem, ale co už. V předu jsem si zastrčila asi 10 cm lemu trika do šortek a učesala si vlasy. Vyčistila jsem si zuby a koukl na sebe. Kašlu na to. Ať klidně vypadám jako mrtvola nebo zombík. Je mi to fuk. Vyšla jsem z koupelny a koukla na postel. Ari pořád ležela zachumlaná v dece a culila se od ucha k uchu. Věděla jsem, že do čtvrt hodiny bude snídaně. ,,Ari?" Zatřásla jsem s ní. Ona něco zamrmlala a otočila se na druhou stranu. ,,Ari?" Zkusila jsem to znova, ale bez odezvy. Do teď jsem byla hodná, ale končím. Ať si na samaritána hraje někdo jiný. Popadla jsem polštář a co nejvíc jí jim švihla. ,,Au." Zakňučela. ,,Máš vstávat na po druhý." Zamrmlala jsem a upustila polštář. ,,No jo. Vždyť já už jdu." Zívla si a vyhrabala se z postele. ,,A pak, že já jsem jak medvěd." Zakroutila jsem nesouhlasně hlavou. Ozvala se obrovská ráno a následně můj výbuch smíchu. Ariana hodila tlamu když se snažila dostat z peřin. Ležela na podlaze hned vedle mnou upuštěného polštáře. Můj smích se musel nést celým táborem a musel vzbudit i táborníky co ještě spali. Sedla jsem si na ní obkročmo a začala ji lechtat, aby se zasmála taky. Ona se začala svíjet a ječet z plných plic. ,,Ka-Kate do-st." Dostala ze sebe a z očí ji tekly slzy smíchu. ,,Tak vstávej." Zasmála jsem se vstala z ní. ,,Jsi zákeřná." Řekla ještě ve smíchu. ,,To slýchám často." Usměju se na ní přes rameno a odcházím dolů. Tentokrát bez mobilu. Ano taky tomu nevěřím, že já Kate Wolfová jsem odložila mobilní telefon. Asi se dějí zázraky. Jak by řekla mamka tak to se mi ani nesnilo, že na stará kolena tě uvidím bez mobilu. Něco v tom smyslu i řekla když jsem se asi v třinácti začala slovně bavit se svou sestrou. Upozorňuji, že slušně. Sedla jsem si na gauč a čekala asi 10 minut na Ari. Když konečně přišla šli jsme do jídelny. Byla jsem tak zabraná do svých myšlenek, že ne jen, že jsem od Ari neposlouchala jediné slovo, ale zároveň jsem zase narazila do Drewa. ,,Už jsem to řekla, že mi svět díky tobě padá pod rukama." Mrkla jsem na něj a zasmála se. On mi pomohl na nohy až trochu klopýtl. ,,Mimochodem děkuju." Naklonila jsem hlavu na stranu a vytrhla mu svou ruku. Hodil po mě nechápavý pohled a mě došlo, že mu budu muset pomoct. ,,Že si m včera odnesl." Zvedl se mi pravý koutek. ,,Myslel jsem, že si spala." Nakrčil obočí. ,,Polospánek." Objasnila jsem když se ozvalo Ariany odkašlání. ,,Fajn vy dvě hrdličky mohli by jsme jít?" Zkřížila si ruce na prsou. ,,Provokuješ?" Nadzvedla jsem obočí a upírala do ní svůj pohled. ,,Chceš, aby to dopadlo jak ráno?" Uchechtla jsem se nad čímž zvedla ruce, že se vzdává. ,,Tak pojď prosím tě." Pokroutila jsem nad ní hlavou a táhla ji za loket k jídelně.
ČTEŠ
Single
RomanceOna nikdy nevěřila na lásku jen o ní četla. Nikdy na ni, ale nevěřila. Nevěřila na slova "pravá láska" ani "miluji tě". Byla jiná než ostatní. Byla pro lidi divná. Drzá melancholička oblékaná do tmavých barev byla možná jediná kdo znal realitu. Nebo...