V minulém díle Single jste četli: A pak si všimli mojí změny...
,,Co to máš na sobě?!" Vykřikla Nicole. Má ségra. ,,Oblečení." Odpovím bez zájmu. Je ji 20 a přesto to nepozná? ,,A ty vlasy? A co to máš v tlamě?!" Začala na mě šmatat a to jsem rychle utnula. ,,Tohle jsi před tím neměla." Zamračí se. ,,Hm." Odpovím ji s nezájmem. ,,Okamžitě se sebereš a půjdeš si tu palici odbarvit a ten piercing okamžitě vyndáš." Zaječela na mě jako by to byl její život. ,,Ano mami." Pronesu ironicky. ,,Ani mě nehne." Dodám a koutek úst se mi zvedne. Následně mi na tváři přiletí facka. Hlava se mi otočí na stranu. Lehce zamračeně se na ní otočím zpátky. Okamžitě ji tu facku vrátím. ,,Je to můj život nebo snad ne?" Procedím skrz zaťaté zuby. ,,Proč to děláš?" Zeptá se Niky a drží se za tvář, protože nikdy nebude jako já. Její oči se lesknou. ,,Už mě nebavilo být ta špatná. Přestalo mě bavit být v tvém stínu. Každý si na mě dělal nároky jakožto na tvou osobu. Nikdo nepochopil, že nejsem ty. Neustále ze mě dělali tvůj stín. Přestalo mě bavit slýchat věty jako "proč nemůžeš být víc jako Nikča" nebo "Nikča v tvým věku už uměla tohle". Ať jsem udělala cokoli nikdy jsem se nemohla vyrovnat té slavné Nicolce. Přestalo mě bavit když ze mě všichni dělali tebe. Stala se ze mě tvá stinná stránka. Jsem tvůj opak. Proč se ti vyrovnávat? Nenáviděli když jsem byla sama sebou. Chtěli, abych byla tebou. Nebrali mě jako mě, ale jako tebe." Měla jsem pocit, že ji odpověď plivu do obličeje. ,,To jsem nikdy netušila...." Nenechala jsem ji domluvit a přerušila ji. ,,A jak by jsi mohla. Nikdy ses o mně takhle nezajímala. Chtěla jsi, abych na tebe byla milá, ale nijak si mi to neoplácela. Nezajímalo tě jak se cítím. Chovala ses jako máma. Vždycky si mě jen sekýrovala a řekni na co ti to bylo? Proč si mě seřvala jak malýho parchanta když jsem neměla uklizeno hm? Vždycky jsi jen chtěla nade mnou vypadat jako ta lepší." Vyprskla jsem. Její ublížený pohled mě nezajímal. Tohle jsem ji chtěla tak dlouho říct. Podívala jsem se po ostatních co na mě koukali smutným pohledem. Odešla jsem nahoru do pokoje. Zavřela jsem dveře a mrskla sebou o postel. Do sluchátek jsem si pustila hudbu a zavřela oči.
Drew
Slyšel jsem od sousedů křik, který se nápadně podobal Kate. ,,Mami? Jdu na chvíli vedle dobře?" Máma zrovna skládala věci do kuchyně z krabic. ,,Jasně. Seznam se se sousedy. Slyšela jsem, že mají 16 letou, 20 letou a ještě 14 letou dceru.... Dcery... A prý ještě jednoho bráchu. Tomu je snad 19? A nebo 18?" Zadumlala se mamka. ,,Dobře. Když tam budu do večera se seznamovat bude to vadit?" Mamka pokroutila hlavou. Vyběhl jsem z domu a zazvonil na zvonek. Otevřel mi vysoký, sympatický chlapík. ,,Dobrý den." Pozdravil jsem. Za normálních okolností by mi to bylo fuk, ale bylo by dobrý kdyby mě viděli Kateiny rodiče v dobrém světle. ,,Ahoj." Usmál se. ,,Jsem Drew." Podal jsem mu ruku. ,,Standa." Potřásl s nimi. ,,Ehm mohl by jste mi říct kde je Kate?" Zeptám se po chvíli ticha. ,,Tikej mi a zavřela se nahoře ve svém pokoji." Povzdechl si. ,,Můžu jít za ní?" Zeptám se. ,,Jak se znáš s Kate? Přistěhovali jste se dneska." Nadzvedl obočí. ,,Byl jsem s ní na táboře." Pronesu nejistě. Sejdu dolů do pergoly kde stojí spousta lidí. ,,Ehm dobrý den. Já.. Já jsem Drew." Podrbu se na zátylku. ,,Ahoj já jsem Nicole." Představí se mi hned holka podobná Kate. Chci jít za Kate, ale nějak mě tu drží. Dozvěděl jsem se, že Nicole (Nikol) je Kate sestra a že je jí 20. Když mi nabídla, že mě provede po domě cítil jsem se jako když mě Alex nabaluje. ,,Hele klidni hormon. Jdu za Kate." Oznámím a otevřu dveře. ,,Jak znáš Kate?" Podiví se. Samozřejmě pronese stejnou větu jako Standa, že jsme se dnes přistěhovali. Rozhlédl jsem se a Standa tu nebyl. ,,Chodím s tvojí a teď mě omluv." Pokloním se a zmizím v chodbě. Vyjdu jedny schody v mezipatře se zuju. Ještě jedny schody a jsem v patře. Chodby je propojená s kuchyní. Říkali, že je v pokoji nahoře. Když uvidím ještě jedny schody nezajímá mě ani co je v jiné místnosti. Vyjdu jedny schody, přejdu mezipatro. Už v mezipatře vidím dvoje dveře. Přímo přede mnou jsou otevřený a v nich nikdo není. Druhý tiše otevřu a nakouknu. Na posteli leží Kate. Ruce má za hlavou a poslouchá sluchátky hudbu se zavřenýma očima. Začnu se nad ní tyčit a jemně jí políbím. Ona si rychle vytrhne sluchátka od leknutí, ale pak se na mě usměje. ,,Ahoj." Zašeptám. ,,Ahoj." Vrátí mi a ještě víc se šoupne. Přisunu se k ní a ona si mi lehne na hruď. Hladím ji po zádech a ona mě po hrudi. Zabořím hlavu do rudých vlasů a spokojeně vdechuju její vůni.
ČTEŠ
Single
RomanceOna nikdy nevěřila na lásku jen o ní četla. Nikdy na ni, ale nevěřila. Nevěřila na slova "pravá láska" ani "miluji tě". Byla jiná než ostatní. Byla pro lidi divná. Drzá melancholička oblékaná do tmavých barev byla možná jediná kdo znal realitu. Nebo...