El?!

2.9K 158 7
                                    

V minulém díle Singlu jste četli: ,,Já jen, že Ryan s Drewem za vámi byli... No..." Ona hned pochopila a zrudla.

,,Ehm Kate nahoře ti zvonil asi 10x mobil." Vsadím se, že se snažila odvést pozornost s konverzací. ,,Dobře." Vyběhla jsem schody jako by to byla pouhá rozcvička. Za mnou se ozývaly pomalejší a tiší kroky než byli ty moje. Zvedla jsem mobil. ,,No to mě podrž." Plácla jsem se do čela. Okamžitě sem vytačila číslo a s rukou na čele chodila po pokoji. ,,Kate?" Ozvalo se z telefonu. ,,El!" Křikla jsem a ruka z čela mi spadla. ,,Co se děje?!" Vyhrkla jsem. Bála jsem se co stalo. Bála jsem se, že se třeba pohádala s někým. Vždy to braa dost blbě. ,,Co?" Zeptala se. ,,Volala si mi nejmíň 10x takže se něco stalo." Rychle jsen dýchala. Okolo mého pasu se ovinuly dně silné paže. ,,Klid ty moje silačko." Řekl Drew. ,,Drew teď je to docela asi vážný." Zamrmlala jsen ,,Kate..." Začala El. ,,Proč je tam s tebou Drew?" Zetala se. ,,To teď není důležité co se stalo?!" Vyjekla jsem do mobilu. ,,To si neřekla... Já, že nejsem důležitý?" Řekl na oko uraženě Drew. ,,To sem taky neřekla." Pootočila jsem se na něj. ,,Sakra El! Řekni mi už co se děje!" Zamručela jsem. ,,Našla jsem si kluka." Řekla z vesela. ,,Takže tady vyvádím úplně zbytečně?!" Zamračila jsem se na mobil. ,,To ani nemáš ze mě radost?" Zeptala se až ublíženě. ,,Ale to víš, že mám." Zamrmlala jsem a opřela se o Drewa za mnou hlavou. Lehce jsem na něj usmála. Sedla jsem si na postel a on si sednul za mě. Dala jsem El na reproduktor. Nohy jsem měla v tureckém sedu a Drew si jimi okolo mě udělal "kolečko". ,,A jak se jmenuje?" Vyplázla jsem na Drewa jazyk. On nakrčil čelo a založil si ruce na hrudi. Vypadal jako starší pětiletej sourozenec, který nedostal něco co mladší. ,,A pak kdo je dětinskej." Uchechtla jsem se. ,,No dovol." Ozvala se El. ,,Mluvila jsem na Drewa." Šeptla jsem. ,,Copak máš s Drewem?" Zeptala se. ,,Je jenom moje." Zakřičel ja narušený. El se nad tím zasmála. ,,Ale teď ty. Jak se jmenuje?" Zeptala jsem se nedočkavě. ,,To ti neřeknu." ,,Proč?" Posmutním. ,,Bys ho stalkovala." Uchechtne se. ,,Já? Jak tě to napadlo?" Zeptám se dotčeně. ,,Znám tě." Odpoví mi na nou sarkastickou otázku. ,,Jen bych se koukla na je fb." Usměju se zákeřně což ona nemůže vidět. ,,Jmenuje se Austin Triew." Usměju se. ,,Už musím končit. Pa." Než to položí, řeknu jen tiché ahoj a položím to. Projedu ji fb a tím vyplítvám spoustu dat. Mám jich hodně málo. Najela jsem na jeho profil.

 Najela jsem na jeho profil

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Pěknej kluk. El umí vybírat.

Já: Wow umíš vybírat😂😉
El: No, že jo😂❤
El: Co děláš?😂
Já: Poslali jste fotku...
Vyfotila jsem fotku a než se na ní vůbec koukla ji odeslala. Všimla jsem si na fotce Drewa jak mi líbá krk. Otočila jsen se na něj a vklouzla mu přímo do polibku. Můj telefon pípnul a já se odtáhla.

El: Vy jste tak cute, že s ním chodíš?❤

Drew si to přečetl a sebral mi mobil. ,,Hej vrať mi ho." Zmručela jsem. On dopsal aodeslal zprávu a vrátil mi to.

Já: Jistě, že ano😘. Podlehl mi hned❤. -Drew
El si to zobrazila.
Já: Pěkně kecá frajer😑
El: Bylo mi to jasný😂

SingleKde žijí příběhy. Začni objevovat