Abim ve Onur bana ' Noldu?' dercesine baktı. Onları umursamadan konuşmaya devam ettim.
" Nerdesiniz? Alalım sizi. " dedim heyecanla.
"Havaalanındayız, ama taksiyle geliriz.Adersi söyle. "
Saçmalama, biz alırız. " dedim. Ciddi bir ses tonuyla. Hayır yani kaç yıllık arkadaşlarım geliyor ben onları almya gitmiyorum. Ara sıra bu kızın aklından şüphe ediyorum yani.
"Peki bekliyoruz. " dedi ve benim cevap vermemi beklemeden telefonu kapattı. Abimlerin yanına gidip,
"Abi, Kardelenler gelmiş, havaalanındalarmış, almaya gidelim." dedim tek nefeste.
"Olur da araba yok işte." Tabii ya biz buraya gelirken arabaları satmıştık bir tek babamın arabası vardı o da şirkete gitti.
"Benim var,onunla gidebiliriz. " deyince 'hay azını öpeyim' dememek için kendimi zor tuttum. Ama bir dakika ya o da mı 18 yaşındaydı yoksa benim gibi liseye falan ara mı vermişti? Abimle ona öyle bir baktık ki,
"Bakmayın öyle 18 yaşındayım. Liseye 1 yıl geç başladım. " Bu çocuk kesin zihnimi okuyor.
"Teşekkürler." dedim,ne tatlı çocuk ya.
Evin önüne geldiğimizde,eve girmeden Onur'un arabasına bindik. 20 dakika sonra havaalanına geldik. Girişe doğru ilerledik, bizim içeri giremediğimiz bildikleri için dIşarıda banklardan birine oturmuşlardı.Onlara doğru ilerledik. Yanlarına gittiğimizde ayağa kalktılar, hepsine teker teker sarıldım.
"Özlemişim ya! "
" Daha 2 gün oldu, neyi özledin ya. " dedi Kardelen,daha cevap vermeden Berk atıldı,
"Bizi arkadaşınla tanıştırmayacak mısın? " dedi Onur'a bakarken.
"Ah! Pardon ya. Bu Onur. Onur bunlarda Berk, Barış ve Kardelen. " dedim tek tek göstererek.
" Memnun oldum. " diyerek Berk ve Barış'la el sıkıştılar. Sıra Kardelene gelince Barış'ın sert bakışları üzerine sadece kafa salladı. Bunun üzerine Barış zafer edasıyla bakıyordu.
Abim araya giderek,
"Burda mı durmayı düşünüyorsunuz? " dedi bıkkınıkla.
Valizleri yüklenip çıkışa yöneldik. Arabanın önüne geldik. Erkekler valizleri yerleştirirken bizde Kardelenle arabaya yerleştik. 'Ben mi yanılıyorum yoksa Kardelen'in bir sorunu mu var?' diye düşüncelere daldım. Arabanın durmasıyla düşüncelerimden sıyrıldım ve arabadan indim. Merakıma yenik düşerek kardelen'in yanına gittim. Kolundan tutup,
"Ne oluyor Kardelen? "
Umarım beğenmişinizdir.
Sizi seviyorum♥