-16- Helen Bekle!

2.1K 62 3
                                    

BEKLETTİM KUSURA BAKMAYIN. KARNE HEDİYESİ -GEÇ OLDU AMA - OLSUN...

“İçimi rahatlatmak istiyorsun ama buna hiç gerek yok.”

Dudağını büzdü ve yanıma oturdu.

“Benden kolay kurtulamazsın aşık.” Dedi gülerek.

“Deme şöyle ya!pişman etme söylediğime. “ dedim yalandan kızarak. Daha ilk günden Damla’ya ciddi anlamda alışmıştım.

“Tamam kapatalım bu konuyu, sende üzülme. “ dediği sırada Onur,Batuhan ve Cenk sınıfa girdi.onların arkasındanda öğretmen diye tahmin ettiğim, öğretmen girdi.

Ders Tarihti. İlgi alanıma girmiyordu ama yinede ilk günden kaytarmayayım diye dersi dinledim. Zil çaldığında Damla beni kantine götürdü. Bir masa bulup oturduk.

“Eee bu gün ne yapıyoruz? “

“Seni bilmem ama ben evdeyim. “

“Birlikte bir şey yapalım diye söyledim. “ ilk günden tanıdığı biri için fazla sıcakkanlıydı.

“Sağol. İlk günden bu kadar sıcakkanlı davrandığın için. “

“Emin ol seni sevmeseydim bu kadar sıcakkanlı olmazdım. “ dedi gülümseyerek.

Bu sırda Batuhan yanımıza geldi. Damla’nın yanağından makas alarak,

“Naber gençler? “ dedi. Damla ile aynı anda “iyi “ diye cevap verince aklıma onların sevgili olduğu geldi.

“Neyse ben kalkıyorum biraz bahçede dolaşacağım. “ ikisinde gülümseyerek birbirine bakmıştı ama bunu neden yatıklarını anlamdım.

Saatime baktığımda teneffüsün bitmesine 5 dakika vardı. Yanımda Onur olmayınca zaman çok yavaş ilerliyor gibi hissettim. Boş bir bank bulup oturdum. Oturmamla yanıma gelen Onur’u fark etmem bir oldu. Kalkıp gidebilirdim ama çok kabalıkolurdu

‘Kimi kandırıyorsun, onunla konuşmak istiyorsun. ‘ dedi içmdeki ses. İçten içe ona hak verdim.

Onur yanıma oturduğunda direk,

“Özür dilerim.” Dedi

“Önemli değil. “ dedim yüzüne bakmadan.

“Önemli! “ dedi ve ona bakmam için çenemden tutup kendine çevirdi. Bu hareketiyle titrememe engel olamadım. Kahretsin! O da hissetmişti titrediğimi, şimdide karşımda sırıtıyordu.

“Biliyorum dinlememeliydim, ama sormak istediğim bir şey var- “

“Lütfen kimden bahsettiğimi sorma. “

“Israr etsem de söylemeyeceksin. “

“Evet söylemeyeceğim. “ dedim sırıtarak. Ona olan tüm sinirim gitmişti.

*2  hafta sonra okulda *

2 haftanın nasıl geçtiğini anlamamış bir vaziyette, Onur’la birlikte okula yürüyordum. 2haftada pek bir şey olmamıştı. Berk benimle defalarca konuşmaya çalışmıştı ama ben söyleyeceklerine vereceğim tepkilerden korkup sürekli ondan kaçmıştım.

Okula girdiğimizde Damla ve Batuhan’ı bankta otururken gördüm.

“Hadi Damlaların yanına gidelim. “ dedim onları işaret ederek.

“Bırak yalnız kalsınlar. “ dedi çapkınca sırıtarak. Bu sırada telefonuma mesaj geldi. Umursamadan açtım.

Kimden: Emir

-Biliyorum, Helen geçen gün gönderdiğim mesaj yüzünden bana kızgınsın ama olaylar bildiğin gibi değil, inan bana.

Artık ona inanmıyordum. Ne yaparsa yapsın sonuçta benim gittiğim gün koluna başka bir kızı takmıştı. Yüzüm bir anda asıldı. Onur bunu fark etmiş olacak ki,

“Bir sorun mu var? “

“H-hayır yok bir şey…. Bir mağzada çok özel indirimler vardı, gitmeye firsatım olmamıştı, indirimlerde bitmiş. “ dedim yani aklıma gelen ilk şey buydu. Onur bana inanmamış gözlerle baktı,

“Öyle olsun. “

“Hadi sınıfa gidelim, hava esmeye başladı. “

“Tamam. “dedi gülümseyerek.

Sınıfa giderken Emir’in attığı mesajı düşünüyordum. Birinin kolumdan tutmasıyla irkildim.

“Helen bekle! “

Kısa oldu kusura bakmayın...

vote ve yorumlarınızı bekliyorum....

sonsuzum olHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin