Bu sırada Onur elinde tepsiyele geliyordu. Tepside iki tost iki kahve vardı.
"Niye iki tost iki kahve aldın sen yememiş miydin? " dedim bir şey belli etmemek için.
"Betin benzin atmış ne oldu? " hayır yani ben anlamasın diye şey etmiştim.
"Yok bir şey. " dedim soğukça. Evet korkumu dışarı vurmayı başarabiliyorum. Süper bir yeteneğe sahibim. Nerde benim alkışlarım?
"Seni tanıyabiliyorum artık, bir şey olmuş, belli. " bilmesen olmaz zaten.
"Şimdi olmaz, uygun bir zamanda söylerim. "
"O uygun zamanı sabırsızlıkla bekleyeceğim. " deyip tostuna gömüldü.
"Biliyorum senden bir şeyler saklamam hoşuna gitmiyor ama yapmak zorundayım. "
"Arkadaşlar birbirlerinden bir şey saklamaz. " dedi soğuk muydu sesi. Ah tabii biz sadece arkadaşız. Bir şey diyemediğim için susup tostumdan kocaman ısırıklar almaya başladım. Evet sinirlendiğimde fazla obur olabilirim.
"Saklamak zorunda değilsin. "
"Şimdilik zorundayım. " dedim azımdaki lokmayı bitirdikten sonra.
İkimizde tostumuzu bitirdikten sonra kahvelerimizi elimize alıp yürümeye başladık. Sadece arkadaşmışmış. Yemişim arkadaşlığını. Cebimdeki titremeyle telefonuma baktım. Lanet girsin ya!
Kimden:Emir
-Sen söylediklerimi ciddiye almıyorsun herhalde. Ama aniden karşına çıkarsam kusura bakma güzelim. Bu arada yanındaki çocuğa çok güvenme, yazık olur sonra.
Bu sefer Onur dayanamamış olacak ki elimden hızla telefonu çekti. Hızla mesajı okuyup bana döndü.
"Ne diyor bu? " dedi dişlerinin arasından. Ürktüm mü? Evet
"......" sustum çünkü verecek bir cevabım yoktu. Ne diyebilirim ki? Eski sevgilim beni birkaç gündür böyle mesajlarla rahatsız ediyor mu? Tabii ki hayır biz sadece arkadaşız sonuçta.
"Kim bu? Beni nerden tanıyor? " evet güzel sorular yakışıklı çocuk ama sana verebilecek uygun bir cevabım yok.
"Her köşeye sıkıştığında kaçacak mısın? Ah! Doğru en iyi çözüm değil mi? " deyip sinirle ayağa kalktı. Tamam pes ediyorum. Kolundan tutup,
"Sana bahsetmemiştim... ilk tanıştığımızda. Sevmediğim bir eski sevgilim vardı. " yüzünü bana döndü,
"Sevmediğin biriyle neden sevgili oldun? "
"Zor bir dönemdi... benim için. "
"Ne olmuştu? "
"Neden öğrenmek istiyorsun? " evet asıl merak ettim soru buydu.
"Çünkü... çünkü seni önemsiyorum anlıyor musun? Allah kahretsin ki önemsiyorum. "
Ne demem gerekiyordu. Tamam bana seni seviyorum dememişti ama sonuçta beni önemsediğini söylemişti. Rüya mı bu? Rüyaysa uyanmak istemiyorum. Bir şey diyemedim. O da demedi sadece telefonu elime verip GİTTİ. Evet benim başkasını sevdiğimi düşündü. SALAK HELEN! Başka zaman olsa o çenen hiç durmaz!