OHA! 4.079 OKUYUCU OLMUŞŞŞ.. SİZ SÜPERSİNİZ. BU HİKAYEYİ PAYLAŞIRKEN 100 OKUYUCUM OLSA HAVALARA UÇARIM DİYODUM, AMA ŞU ANDA KALPTEN GİTMEK ÜZEREYİM.
HEPİNİZE ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM. İYİKİ VARSINIZ, İYİKİ OKUYOSUNUZ :)
BU ARDA BU TEŞEKKÜR KURU KURUYA OLMASIN SİZE YBDEN Bİ KESİT YAZIYIM...
-14. BÖLÜM KESİT-
"Bu arada Onur'a aşık mısın? " OhA! Ya neden herkes aynı soruyu soruyo anlamıyorum ki. Yok öyle bir şey!"Hadi sınıfa gidelim. " dedim konuyu değiştirerek.
"Aşıksın. "dedi gözlerini gözlerime dikerek.
"Ben gidiyorum." dedim ve sınıfa yöneldim. Damla kolumdan tuttu,
"Eğer kendin itiraf etmessen ben söylerim. " dedi çıkarcı bir tavırla. Of Allah'ım çıldırcam ya! El mahkum en azından islerimi söyleyeyim, belki yardımcı olur, diye düşündüm ve korkuluğa yöneldim.
"Evet, aslında hayır.Yani bu his nedir bilmiyorum. Uzun zamandır böyle bir şey hisstemiyorum. Eğer bunun adı aşksa, ilk görüşte aşk benimkisi.Onu gördükten sonra yerli yersiz aklıma geliyor onu düşünüyordum. Hala da öyleyim. Sence bunun adı aşk mı dersin? " derken kendime inanamadım. Yani yeni tanıştığım birine bunları anlattığıma ve içimde böyle şeylerin olduğuna.
"Bence öyle." dedi gülümseyerek.
"O zaman ona aşık olabilirim,ama hala emin de- " derken arkadan bir ses,
"Kime aşıksın bakalım? " diye sordu. Şu an bayılabilirim.
Multimedia: Damla :)