-37- Gitti. ♦Sezon Finali♦

1.9K 48 14
                                    

Derin derin nefesler alarak Damla'nın banyosuna girdim. İşimi hallettikten sonra aşağı inmek için yeltendim. Merdivenlerden aşağı inerken Damla ve Andaç'ın sesleri geliyordu.

"Bu sefer gelmeyeceksin. " 

"Kız başınıza babam izin verir mi sanıyorsun? " 

"Ah! Yeter ya peşimde kuyruk gibi dolanıyorsun. "

"Ben çok meraklıyım sanki. Akşam ya benle çıkarsınız ya da çıkamazsınız. Bunu sende çok iyi biliyorsun değil mi canım kardeşim? " Bu sırada aşağı ben inince ikiside bana baktı. Andaç gözlerini büyütmüş şaşkınca bakıyordu. Damla ise daha çok çaresizce bakıyor gibiydi. Yanıma gelip Andaç'ı göstererek.

"Bu Andaç. Andaç bu da Helen. " 

"Biliyorum. " diye sessizce mırıldansam da elimi uzatıp,

"Memun oldum. "

"Bende. " dedi sırıtarak. Damla üzgünce bana bakıp.

"Bu gece dışarı çıkabilmemiz için Andaç'ın da bizimle gelmesi gerekiyor. "

"Benim için sorun yok. " ah bir dakika şu anda yarı çıplak gördüğüm çocukla birlikte dışarı çıkacaktım ve benim için sorun yoktu öyle mi tamam sakinim.

"O halde izinler benden. " 

"Çok cömertsin ya! " dedi Damla yapmacıkça gülümseyerek. Bu sırada telefonum titremeye başladı. Onur arıyordu. İstemsiz bir şekilde gülümsedim ve açtım.

"Nasılsın? Hayatım. " kalp krizi geçire biliyor muyuz? Onur bana az önce hayatım mı dedi? Durun bir saniye. Telefonu kulağımdan çekip ekrana baktım. Evet gerçekten Onur'la konuşuyordum.

"H-hayatım mı? " 

"Evet sevgilime hayatım diyemez miyim?  "

"Bilmem hiç demiyordun da.  "

"Neyse, ee ne yapıyorsunuz? " 

"Dışarı çıkacağız Damlalar babalarından izin alacaklar. " 

"Andaç'ta mı geliyor? " 

"Evet.  "

"Ben de geliyorum nereye gidiyorsunuz? " 

"Neden geliyormuşun? "

"her halukarda gelecektim. " 

"Daha karar vermedik. " 

"Peki bana mesaj atarsın. " 

"Emriniz olur bayım. " 

"Görüşürüz. "

"Görüşürüz. " 

dedim ve telefonu kapattım.

Damla bana boş boş bakıyordu.

"Onur da geliyor. " 

"E süper! " 

"Gideceğimiz yeri mesaj atacağım. " dedim. Onur geldiğine göre hala Emir'in bana zarar vermesinden şüpheleniyordu. Ama bence saçma sapan tehtitlerinden sonra kendine yeni bir oyuncak bulmuştu. Çünkü hiç karşıma çıkmamıştı. 

"İzinler tamam kızlar. " diye aşağı indi Andaç.

"Ben zaten hazırım Damla sen hazırlan istersen. " 

"Tamam ben hemen hazırlanıp geliyorum. " 

"En son hemen hazırlanıp geliyorum dediğinide bir saat beklemiştim kardeşim. "  Damla Andaç'a sahte bir sırıtış gönderip merdivenlerden yukarı çıktı. Biraz sessiz kaldıktan sonra konuşmayı ben başlattım.

sonsuzum olHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin