"Το εκανες?"
Ο μπραιαν τραβηξε με τα δοντια τα γάντια του βγαζοντας τα καθώς τα πέταξε σε εναν μαυρο καδο για να χαθουν ολα τα στοιχεία του εγκλήματος.
"Δεν θα γυρνούσα Χωρίς πρώτα να εχω ολοκληρώσει την αποστολή μου"
Ο αντρας γυρισε με τη καρεκλα μπροστά του αποκαλυπτωντας το καμένο πρόσωπο του..
Εβαλε τα ποδια του πανω στο γραφειο βγαζωντας ενα χαρτί
"Υπέγραψε εδω"είπε δείχνοντας στη λευκη κόλλα κατι που φαινόταν σαν συμβόλαιο
"Γιατί?"
"Γιατι σε διωχνω γι αυτο"
"ΤΙ ΛΕΣ ΡΕ? ΧΩΡΊΣ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΊΠΟΤΑ ΜΕ ΔΙΏΧΝΕΙΣ?"
"μη κάνεις πως δε ξερεις μπραιαν,σε ειχα πιο ψηλα απο ολους,τι σου ειπα εγω? ΘΑ ΣΚΟΤΏΣΕΙΣ ΟΠΟΊΟΝ ΕΊΝΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΚΟΣΜΗΜΑΤΟΠΩΛΕΊΟ ΝΑΙ Η ΟΧΙ? ΕΚΕΙΝΗ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΗΝ ΣΚΟΤΩΣΕΣ?"
Η έκφρασή του άλλαξε σταυρωνοντας τα χερια του
"Ε τον μαλακα τον στιβεν θα τον σκοτωσω,μια φορα μια δε μπορει να το κλεισει"
"Την σκοτωνεις αποψε κιόλας αλλιως θα σε κυνηγανε μια ζωη να σε σκοτωσουν"
Ο μπραιαν βγηκε εξω κλεινοντας με δύναμή την πορτα πισω του ψάχνοντας την...αλλα που θα μπορούσε να την βρει??
Μπαρκαρε την μηχανή του Και κατέβηκε ανάβοντας ένα τσιγάρο καθως κατσε μπροστα απο την θάλασσα αντικρίζοντας την...
Αρκετά χρονια νωριτερα..
"Μπαμπα ένας ανθρωπος ήρθε θυμωμένος σήμερα Και με χτυπησε λέγοντας μου πως πρεπει να πεθάνω εγω Εάν θες να ζησεις εσυ..."
Ο Πατερας του εσκυψε στο μερος του αγκαλιαζοντας σφιχτά το παιδικό κορμάκι του
"Πρωτα θα πεθανω εγω προστατεύοντας σε ,και μετα εσυ γιε μου "
Απο τα μάτια του εσταξαν δάκρυά συγκινησης,καθως ομως επεσε ασφαλής στο κρεβάτι του για να ονειρευτεί οπως αρμόζει σε ενα παιδί,ένοιωσε ενα βιαιο χερι να κλείνει στον παιδικο λαιμό του πνίγοντας τον..