κεφαλαιο 43-ζήλεια

604 47 2
                                    

Η απαλη του παλάμη επεσε επανω στο πρόσωπο της καταλιγοντας στα χειλη της,εκεινη εκλεισε τα ματια της καθως ο μικρός μπεν,εφερε μπροστα στους ωμους της τα λιτά και σπαστά μαλλια της παιζοντας με τις ελαφρές μπουκλες της....

"Μπορω να χτενισω τα μαλλια σου;"

Τα ματια της ανοιξαν αποτομα χαμογελώντας του,το αθώο του άγγιγμα της εφερε στο μυαλό παιδικές αναμνησεις που δεν ηθελε να ξαναζησει ,αλλα ειχε καιρο να γευτει αυτη την αγνότητα,μπορει να μην ειχε παιδικο κορμι καθως οσο και αν παρακαλούσε μεσα της να μην μεγαλώσει,παρατήρησε το κορμι της να αλλάζει και να γινεται μια γυναικα,μια εγκλωβισμένη γυναικα..

"Φυσικα και μπορεις θησαυρε μου "

Τα ματια του δακρισαν χωρις λογο,Ενώ η δεσποινα του εδωσε μια χτένα κοιτάζοντας τον ερευνητικά,γυρισε και εκεινος αρχισε να της χτενιζει τα μαλλια απαλα,σαν χάδι,το κεφαλι της σχεδον μούδιασε απο εκεινη την αίσθηση ενω ο μπραιαν στεκοταν μπροστα της με σταυρωμενα χερια κανοντας της νοηματα,προσπαθούσε να κρατήσει το γελιο της οσο περισσοτερο μπορούσε μα της ηταν αδύνατον...

Ετριψε αμηχανα τον σβερκο του μπροστα της κανοντας ενα ανηξερο βλεμμα,και αναστεναξε βαθια....

Εσμιξε τα φρυδια της ενω δαγκωσε δυνατα τα χειλη της....εκεινος το παρατήρησε νοιωθωντας μια κρυφη ευχαρίστηση μεσα του,ηξερε πως τρελαινόταν να ακούει την αναπνοή του και εκεινος την δικια της μαζι με τον απαλο της ψιθυρο..

Στη σκεψη τρανταχτηκε ολόκληρος,επρεπε να βγαλει αυτες τις σκεψεις απο μεσα του πριν να ηταν αργα,πριν χάσει τον έλεγχο. 

"Τα μαλλια σου ειναι μαλακα σαν της μαμας μου"

Γυρισε με μια βαθια ανασα πιάνοντας τον απο τα στρογγυλά μαγουλάκια του ...

"Η μαμακα σου ειναι ενας άγγελος και σε προστατευει,ειναι μαζι σου"

"Της μοιαζεις"

Τα ματια της γυαλισαν.

"Αληθεια;"

Ο μικρός κατεβασε το κεφαλι του αγκαλιαζοντας την σφιχτα αποτομα,κανοντας την να ξεσπαστει..

"Εισαι ενας αξιος μαχητής και γι αυτο ο Θεος αφησε εσενα σε τετοιο  κοσμο σαν αυτον,σε αυτο τον πολεμο πρεπει να βγεις νικητής,πρεπει να δειξεις ποσο δυνατος και τίμιος εισαι,τωρα θα κοιμηθείς σαν ενας σωστός αντρας και ολα θα αλλάξουν στη ζωη σου ,δε θα σε πληγωνει κανεις αλλο πια"

Ο ΑΛΗΤΗΣ ΤΗΣ..Donde viven las historias. Descúbrelo ahora