Διχως να βγαλει την κουκουλα του,την τράβηξε μέσα σε ένα κτηριο το οποιο ηταν παρατημενο και μεσα δεν υπηρχε φως,παρα μονο εβγαινε λιγοστο απο τα σπασμενα παραθυρα και κρυος αερας ελουσε τα κορμια τους κάνοντας την να τρέμει..
Η πορτα πισω της εκλεινε σιγα σιγα μα εκεινη παρακαλουσε να συμβει κατι που δε θα της το στερουσε αυτο,δεν άντεχε δίχως φώς ενοιωθε να χάνει την αναπνοη της..
Οταν το φως χαθηκε αρχισε να κάνει βήματα προς τα πισω στα τυφλα ,μα κρατούσε ακομα σφιχτά το μπρατσο του κάνοντάς βήματα πισω
"Απο ποιον πας να κρυφτείς?"
Εβγαλε ενα τρομαγμένο επιφώνημα σφίγγοντας τον περισσότερο στο χέρι
"Ε δεσποινα? Απο ποιον?"
"Μπορείς να με αφήσεις να φυγω σε παρακαλώ? " του ειπε με τρεμάμενη φωνή
Τα μάτια του γυαλιζαν στο σκοτάδι μα δε την κοιτούσε σαν ενα λιοντάρι ετοιμο να κατασπαραξει το θήραμα του μα με ηρεμια
"Αφού θες να φύγεις γιατι με κρατάς σφιχτα?"
Του αφησε απότομα το χέρι πηγαίνοντας πίσω μα εχασε την ισορροπία της και πηγε να πεσει επανω σε ενα κοφτερό σίδερο,ο μπραιαν με μια κίνηση την τράβηξε απο το χέρι συγκρουοντας τα σώματα τους..ενω εκεινη κοκκινισε..
"Πηγα να χτυπήσω και με έπιασες γιατί σε νοιάζει τοσο πολυ? Τι θες απο μένα?"
Ενω την είχε ακομα κολλημένη επανω Του της χαιδεψε το μαγουλο και πλησίασε το αυτι της...
"Για να σε σκοτώσω.."
Η Δέσποινα με μίσος τράβηξε το χερι της μακριά
"ΕΧΕΙΣ ΠΡΌΒΛΗΜΑ,ΒΓΆΛΕ ΜΕ ΑΠΟ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ,ΘΕΛΩ ΝΑ ΓΥΡΙΣΩ ΠΙΣΩ"
ο μπραιαν περπατησε Μέχρι την πόρτα οταν...
"Αν δεν με βγάλεις απο εδω να εισαι σιγουρος πως θα σε σκοτωσω"
"Κανε οτι θες !!! Πες οτι θελεις από εδω μεσα δε βγαινεις!!!!!"
"Γιατι να με σκοτώσεις?? Τι σου έκανα γιατι με φέρνεις σε αύτη την θέση? Μακαρι να μη σε γνώριζα ποτε"
Εκείνος έκλεισε πονεμενα τα μάτια του χωρις να της το δειξει ενω εκείνη εσπασε σε κλαμματα καλυβοντας με τα χερια της τα μάτια της..
"Σε μπορώ να ανα_πνευσω" ειπε μεσα στους λιγμους της καθως ο φοβος την κυρίευσε και το σκοτάδι την έπνιξε
"Μπα_μπα δε μπορω να αναπνεύσω"
Τα ματια Του άνοιξαν διαπλατα,καθως την ειδε μεσα απο το σκοταδι να κρατάει σφιχτά τον λαιμό της, ανοιξε το παράθυρο καλα Και την έβαλε μπροστα για να αναπνεύσει καθαρο αερα..