κεφαλαιο 27

808 58 3
                                    

"Αν ειναι αληθεια ολα οσα εμαθα παρε το οπλο και σημάδεψε "

"Μπραιαν τι λες; τα πιστεύεις αυτα που λες ;"

Εκεινος την επιασε απο τους ωμους ταρακουνωντας την καθως τα ματια του είχαν γυαλισει επικυνδινα

"ΣΚΟΤΩΣΕ ΜΕ ΣΟΥ ΕΙΠΑ ΚΛΕΊΣΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΚΑΝΕ ΤΟ !!!!!"

Επιασε το οπλο βάζοντας το στα χερια της κλεινοντας τα χερια του πανω στα δικα της σφιχτα, εκεινη τον κοιταξε σχεδον σοκαρισμενη ενω ειχε δακρύσει κουνώντας το κεφάλι της αρνητικά και γελώντας ελαφρα

"ΚΑΝΤΟ!!!! ΚΑΝΤΟ ΣΚΟΤΩΣΕ ΜΕ ΓΑΜΩ , ΠΩΣ ΜΕ ΆΦΗΣΕΣ ΝΑ ΣΕ ΑΓΓΙΞΩ ΠΩΣ?????"

"ΜΗ ΜΟΥ ΦΩΝΆΖΕΙΣ ΔΕ ΘΑ ΣΕ ΣΚΟΤΩΝΑ ΠΟΤΕ ΣΕ ΑΓΑΠΑΩ ΠΑΝΩ ΑΠΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ "

Έστρεψε το όπλο στο κεφαλι της κανοντας μερικα βηματα πισω

"Εγω θα πεθανω ακους;;; εγω!!!!!!!!"

Ο μπραιαν με μια αστραπιαια κινηση πειρε το οπλο απο τα χερια της πετωντας το στο πάτωμα ενω την αγκαλιασε σφιχτα,εκεινη διχως δυνάμεις επεσε παραδομένη πανω του ξεσπωντας σε λυγμούς...

"Μη μου το ξανακάνεις αυτο δεσποινα"

"Το εκανα για να νοιώσεις όπως εγώ πονεσες;;; τρόμαξες;; ξες ποσο ασχημα περναω αυτο τον καιρο; κουράστηκα μα κανένας δε μπορεί να πει πως δε προσπάθησα"

"Ναι το εκανες "

"Το να πάρεις μια ψυχή κουβαλάει από ένα βάρος,πόσες ζωές χρειάστηκε να πάρεις και πόσα βάρη κουβαλάς;
Σε καταδισαν σε τούτη την ζωή και σε εκαναν να κουβαλάς δίπλα από το όνομα σου το επίθετο κακός,η ζωή σου σε έκανε αυτόν που όλοι λένε,σου έδωσαν την εντολή και εσύ την ακολουθησες θα έπρεπε να μισώ τον κακό ,μα δεν έτυχε να τον γνωρίζω και σίγουρα ξέρω πως δεν ζει μέσα σου,σε έβαλαν να σκοτώσεις εκατομμύρια φορές και το έπραξες θα έπρεπε να σε φοβάμαι μα δεν μπορώ να σε φανταστώ να το κάνεις,αυτή η δουλειά δεν είναι για τον άντρα που έχω μπροστά μου , αυτή η δουλειά δεν είναι για τον μοναδικό έρωτα που άφησα να με πλησιάσει,σου εμπιστεύομαι την ζωή μου γιατί ξέρω πως θα πέθαινες για εμένα,σου εμπιστεύομαι μια γη γεμάτη χτύπους γιατί ξέρω δεν θα πάρεις κανέναν μαζί σου,αυτή η δουλειά δεν ανήκει στον άντρα μπροστά μου,αν δεν μπορείς να κοιμηθείς τα βράδια θα μείνω ξύπνια και θα ανάψω το φως ,αν δεν μπορείς να γελάσεις θα σου χαρίσω το τελευταίο μου χαμόγελο,δεν είσαι φονιάς δεν είσαι δικός τους, ανήκεις στα χέρια μου είτε ζωντανός είτε νεκρός,πέρα από εμενα καμία δεν θα είναι μαζί σου από αγάπη,καμία δεν θα σου πει αλήθεια,δεν είμαι τέλεια δεν είμαι σωστή,μονάχα αγαπώ και αυτό το κάνω με όλοι μου την καρδιά"

Ο ΑΛΗΤΗΣ ΤΗΣ..Donde viven las historias. Descúbrelo ahora