κοιμόταν στην αγκαλια του απαλα διχως να φοραει κάποιο ρουχο,την κρατούσε τοσο σφιχτά που δε μπορουσε να ελευθερωθεί για να βάλει κατι επανω της,την ειχε φυλακίσει με τα χερια του και εκεινη δε μπορουσε να συγκρατήσει το γελιο της,προσπαθούσε να φύγει οταν άκουγε την ανασα του να βαραινει περισσοτερο,ήταν με κλειστά τα ματια και μπορούσε να διακρίνει απ'το ρυθμό της ανάσας του πως το εκανε ψεματα..
απλωσε τα απαλα δάχτυλα της στα βρεγμενα του μαλλια και τον τραβηξε λιγο πιο πανω της καθως αυτος προσπαθουσε να κρατήσει τα ματια του κλειστα ,ξαπλωσε στην καρδιά της και εκεινη οσο περνούσε η ωρα δε μπορουσε να ηρεμησει, η καρδια της χτυπούσε τοσο γρηγορα που εκεινος το καταλαβε και κοιμόταν γελαστός οταν η μικρή αρχισε να κλαιει και εκεινη με μια κινηση ελευθερώθηκε απτα χερια του και ετρεξε στο κρεβατακι της μικρής,όπου την εβαλε επανω στο δερμα της για να ξαπλώσει....
εκεινος εκατσε στα γονατα σφίγγοντας το στρωμα καθως κοιτουσε το σωμα της απο πανω μεχρι κατω,ξεροκαταπιε και έκλεισε τα ματια του σφιχτα ενω το στηθος του ανεβοκατεβαινε,ακομα δε μπορουσε να ξεχάσει τι του ειχε κανει πριν μερικες ωρες,δεν άντεχε να την εχει διπλα του και να μη την νοιωθει...
ολες αυτες οι σκεψεις τον εκαναν να ιδρώνει ολο και περισσοτερο οταν το ονομα της ξεφυγε απτα χειλη του και εκεινη γυρισε ξαφνιασμενη με κοκκινα μαγουλα απτο τροπο που το ειπε..
"ναι;"
"τιποτα εγω..." κοιταξε δεξια και αριστερά κλεινοντας σφιχτα τα μάτια του,διχως να πει κουβεντα εριξε το κορμι του στα παπλωματα κοιτάζοντας το ταβανι..
αφησε το παιδι που ειχε πια κοιμηθεί στο κρεβατάκι του και τον πλησιασε ανεβαίνοντας επανω απτο κορμι του,τα ματια του εκλεισαν για αλλη μια φορα ενω εσφιξε το σεντόνι,δε μπορούσε να της ζητήσει κατι τετοιο,ηθελε να ηρεμησει και εκεινη δε τον βοηθουσε. .
"τι εχεις μπραιαν μου;"
αφησε την ανασα του να βγει απτα πνευμονια του κοιταζοντας την με σμιγμενα φρυδια
"να..σκεφτομουν αν θα ηθελες να παρουμε μια βολτα την μικρη Αύριο,στο δασος που πηγαιναμε μαζί "
εκεινη απτη χαρα της πετάχτηκε και επειτα επεσε με φορα στο κορμι του αγκαλιαζοντας τον σφιχτα
"μη" ειπε μεσα απο τα δόντια του,ουτε η ιδια ειχε καταλάβει τι του ειχε συμβει
"τι σου συμβαινει μπραιαν μου;"