Κοιταξε εξω απο το παραθυρο της την βροχη να χτυπαει οπως οι πετρες το τζαμι της βαζοντας το χερι της επανω καθως σχηματισε το γραμμα "Μ"
Δεν θα τους κανεις την χαρη να δειξεις την αδυναμία σου,θα εισαι σκληρη σαν πετρα οπως εγω,θυμισου πως δε πρεπει κανεις να καταλαβει οτι ξερεις πως τα έγγραφα ειναι πλαστα,θα βάλεις ενα ψευτικο νυφικό και θα προσποιηθεις πως ολα ειναι ενταξει
Χαμογελασε πικρα στον ιδιο της τον εαυτο και περνοντας μια βαθια ανασα,απλωσε το λευκο πεπλο στο κορμί της κοιτάζοντας στο καθρέφτη την υποτιθεμενη ευτυχια της και κατέβηκε αργά της σκαλες μενοντας στασιμη σε ενα σημειο....
Την αποχαιρετησε αφήνοντας την απο το παραθυρο του σπιτιού της και εφυγε σαν τον κλεφτη με γρηγορα βηματα σαν ενας κυνηγημενος,διχως να Της δωσει ενα φιλί αφήνοντας την με το παράπονο, της εδωσε μια υπόσχεση και ηθελε με κάθε τροπο να την τειρισει γιατι ενοιωθε την φλογα μεσα του να καίει περισσότερο ..
Εκατσε κατω απο ενα υπόστεγο και κοιτουσε ολους τους ανθρώπους εναν εναν χωρις να βγαλει τα μαυρα γυαλια του ,οταν μια ιδεα του ηρθε στο μυαλο βλεπωντας ενα μαγαζι με μασκες..
Χτύπησε την πορτα του σπιτιου τους και πειρε ενα ψεύτικο χαμόγελό στον τζοσεφ που ανοιξε την πορτα ενω κοιταξε οσο μπορουσε ψάχνοντας την με το βλέμμα Του..
"Ψάχνετε κατι κυριε ? Ποιος ειστε ?"
Ο μπραιαν γελασε αθωα στον αντρα μπροστα του
"Θα μπορουσα να περασω μεσα κυριε λογο βροχης? Θα ηθελα να συζητήσουμε για ένα θέμα εαν θελετε και εσεις"
Ο Τζόζεφ τον αφησε να περάσει κανοντας του άκρη για να μπει στο σπιτι..
"Καθησε ξενε" του ειπε δείχνοντας του με το χερι του τον καναπε
Ο μπραιαν καθησε απεναντι απο τον συν,ο οποιος φορούσε ενα κουστούμι έχοντας τα μαλλια του καρφακια και ο αντρας που ηταν μαζι χθες κρατωντας το πιστοποιητικο με το συμβολαιο γαμου στα χερια του...
Ο μπραιαν ξεροβηξε χαμογελώντας
"Ηρθα σε ακατάλληλη στιγμη? Παντρεύεται κάποιος?"
"Μαλλον " ειπε ξερα ο συν
"Μπες στο θεμα " ειπε ο τζοσεφ