εκλεισε με δύναμη την πόρτα μπαινοντας μεσα στεκομενος απέναντι της,τα χείλη του ειχαν στεγνώσει και το χρωμα του ειχε χαθει,περπατούσε ανήσυχος σε ολοκληρο το σπίτι ενω εκεινη τον παρακολουθούσε σιωπηλή μετρωντας τα βήματα του και τις ανασες του ..
περασε για αλλη μια φορα τα δάχτυλα του ανάμεσα απ'τα ιδρωμενα του μαλλια ενω αναστεναξε ηττημένος καθως την κοιταξε με αγανάκτηση..
"τι θα κάνουμε τωρα;"
εκεινη κοιτώντας τον σταθερα εδειξε την κενή θέση διπλα Της
"γιατι αγχώνεσαι τοσο; ελα κάθισε διπλα μου"
εκεινος περπατησε αργα προς το παράθυρο και κοιταξε τον μπεν να παίζει μπαλα με τους φίλους του,ενω ενα μεγάλο χαμόγελο ειχε απλωθεί στα χείλη του....εκλεισε την κουρτίνα και την πλησιασε ξαπλωνοντας στα ποδια της και κοιτάζοντας την έντονα στα ματια,τα ματια του ειχαν γυαλισει επικυνδινα μα πριν προλαβει να δακρύσει ,το δικο της δάκρυ προσγειωθηκε στο ματι του ενώ τα δακρυα τους επεσαν σαν ενα στο μάγουλο του....
απλωσε το χέρι του και σκουπισε τα υγρα ματια της και εκεινη με την σειρα της του εκανε το ιδιο...
"ξες πολυ καλα τι πρέπει να κάνουμε μπραιαν,εγω είμαι αυτή που θελει,εμενα θα πάρει "
εσμιξε τα φρυδια του με περιέργεια κουνώντας το κεφάλι του αρνητικά
"δε θα σε αφησω να φύγεις " της ειπε σοβαρός
"μα πρεπει να γίνει...
"Δ-Ε-Ν Σ-Ε Α-Φ-Η-Ν-Ω'' της ειπε δυνατα
"μπραιαν"
"εγινα κατανοητός;"
πηγε να μιλησει μα απλωσε το απαλο της χερι κλείνοντας του το στόμα και χαϊδεύοντας τα μαλλια του,τα ματια του την κοίταξαν μισόκλειστα κοιτάζοντας την Ακόμα,την κοιτούσαν με μια βαθια αδυναμία...ενω σηκωσε με οση δύναμη ειχε το χερι του βαζωντας το στον καρπο της μα....το εριξε αμεσως..δε μπορούσε να αντισταθεί στο άγγιγμα της,ενέπνεε αργα και σταθερά κοιτάζοντας την ερωτευμένα και τα χείλη του ανοιξαν ελάχιστα..
στην εικόνα αυτη η καρδιά της πονεσε,πονουσαν και οι δυο...τα μάτια του δεν αντεξαν και εκλεισαν παραδομένα σε ενα βαθυ σκοταδι,ενω εκεινη εμεινε να παλεύει με το μεσα της, μια μαχη σε ενα χαος διχως αδιέξοδο..φαντάστηκε να ζει σε ενα αλλο σπιτι με εναν αντρα να της φερεται σαν σκουπίδι,εκλεισε τα ματια της πανω του πεφτωντας και οι δυο στο πιο τρελο ονειρο,σε έναν ιδιο εφιαλτη.....