"τι θα κάνεις;" της ψιθύρισε στο αυτι καθως εβγαλε τα μαλλια της απο μπροστα του,αφήνοντας εκτεθημενη την πλατη της..
τιναξε το σωμα της αμηχανα μακρια του αγκαλιαζοντας τον εαυτο της,ενοιωθε ευάλωτη και πρωτη φορα στην ζωη της δεν ηξερε τι έπρεπε να κανει,ή μαλλον μπορει και να ηξερε ..
"Έχω εικοσιτέσσερις ωρες σωστά;"
"ακριβώς. Ουτε λεπτο παραπάνω,εγω δεν ειμαι μπραιαν,θα σου δειξω πως ειναι να περνάς ευχάριστα Την ωρα,ή μαλλον τις ωρες σωστά; μου αρέσεις και θα περάσεις καλα στο κρεβατι μου"
εκεινη τον κοιταξε σχεδον αηδιασμενη,τον μισούσε,ηθελε τοσο πολυ να τον χτυπησει μα ηξερε πως ηταν επικυνδινο για εκεινην τωρα
"ειμαι εγκυος!! "του τόνισε
"πως τολμας να προσβάλεις με τέτοιο τρόπο την τιμή μου;" το δάκρυ της παλευε να βγει αλλα επρεπε να παραμείνει δυνατή
"ξέχασε την τιμή σου,δεν περνάνε σε εμενα αυτα"
γυρισε ενω με όλη της την δυναμη του τραβηξε ενα γερο χαστουκι,της επιασε αστραπιαία τα χερια κολλώντας την για αλλη μια φορα στον τοίχο..
"μου αρεσεις ετσι ,εχω αγρια ένστικτα για 'σενα κουκλα"
"ασε με θελω να παω σπιτι"
απομακρύνθηκε απο κοντα της μυρίζοντας μια τούφα απ'το μαλλι Της
"δεν πρεπει να πεις τίποτα σε κανεναν ακους; το παιδι σου θα φροντίσω να μην το σκοτωσω εκτος αν εισαι αδύναμη για τις αντοχές μου γιατι δεν εχω μετρο "
τον έσπρωξε με τα χερια της πισω τρέχοντας,ενω με κομμένη την ανασα περνούσε τους δρομους με θολωμενο μυαλο ,ο μονος αντρας που άφησε να την αγγιξει ηταν ο μπραιαν,μα πως να τον αφηνε κανοντας κακο στον ιδιο της τον εαυτο; πως θα σκότωνε την δικια της την ζωη ξεροντας πως μετα δεν θα εχει δύναμη ουτε να γεννήσει το δικό της παιδι;
ενοιωθε πως η κορη της,θα γεννηθεί τοσο ευαισθητη,τοσο ευάλωτη,ενοιωθε πως έπρεπε να την κρατήσει ασφαλής, να μην χτυπησει. Ηταν μικρη ακομα και οσο και να μεγάλωνε παντα θα ήταν το μικρό της το παιδι ,θα την μεγάλωνε δίνοντας της τις καλύτερες αρχες,θα της σκουπιζε τα δακρυα οταν έκλαιγε,θα Την αγκαλιαζε σφιχτα οταν πονούσε,μπορούσε στα αληθεια να γίνει μια σωστή μητερα,θα την μεγάλωνε ραβωντας της αγνα λευκά φορεματα,θα της μάθαινε τι σημαίνει καλοσύνη και θα την προστάτευε,θα της ελεγε πως δεν πρεπει να εμπιστευτεί ευκολα ολους τους ανθρώπους,διοτι υπάρχει ακαρδος κοσμος με άλλους σκοπούς,θα γινόταν η δασκάλα της,θα της μάθαινε να διαβάζει και να γραφει και καθως την εβλεπε ,θαρρεις και κοιταζε ενας ζωγράφος το μοντέλο του για να αποτυπώσει την μορφη του στο καμβα,θα την αγαπουσε πιο πολυ...