κεφαλαιο 35

565 47 0
                                    

"Κανεις μα κανεις δεν πρόκειται να αγγιξει το παιδι μου ακους;"

"Και εγω σου λεεω πως θα με ευχαριστείς μετα απο λίγο καιρό,αυτο το παιδι δεν έπρεπε να είναι εδω"

Εκεινη γυρισε αγκαλιαζοντας το παγωμένο κορμί της προς το παραθυρο,η βροχή που επεφτε επιθετικα της εφερε γλυκες αναμνησεις στο μυαλο κανοντας την να γελάσει για λιγο...

"Πλεον ειμαι ολοκληρη γυναικα και οχι ενα παιδι,δεν θα αποφασίσει κανείς για την ζωη μου"

Η μητερα της την κοιτουσε καχύποπτα με ενα αυστηρο βλεμμα ενω η δεσποινα την κοιτούσε θυμωμένα προσπαθώντας να της περασει το μεγαλύτερο μήνυμα,το μεγαλύτερο Όχι που ελεγε με υπερηφάνεια ..

"Αγαπη μου την ακουσες,δε σκοπεύω να παω με τα νερα της" ειπε ο τζοζεφ.....
βγήκαν και οι δυο εξω αφήνοντας την για αλλη μια φορα μονη ,στο ατελείωτο σκοταδι κλαίγοντας ..

Η νύχτα επεσε και εκεινη ανησυχούσε ολο και περισσότερο για εκεινον,που μπορουσε να ειναι; αγγιξε την κοιλια της νοιωθωντας ακομα τα δάκρυα της να στεγνωνουν στα μαγουλα της

"Τι ειναι μανα; μανα ειναι εκεινη που θα σε κρύψει οσο καλυτερα μπορει προστατεύοντας σε εκτιθωντας την ζωη της στον μεγαλύτερο κίνδυνο,ολος ο κοσμος να ειναι εναντιον σου,εγω θα σταθω σαν μια σιδερένια ασπίδα μπροστα σου,δίνοντας σου σιγουρια,μανα ειναι να γκρεμίζονται τα παντα ξερωντας πως δεν θα επιβιώσουμε μα εκεινη σου δίνει ελπίδες μεχρι να τελειωσει η ανασα της,μανα ειναι να βγαζει το φαγητό που έτρωγε απο μεσα της δίνοντας σου τα παντα για να μην πινας,οσο και να το εχει αναγκη η τελευταία της μπουκια προορίζεται για σενα,για να μη σου λείψει τιποτα,ξερω πως εισαι ενα γλυκό κοριτσακι,μπορω απο τωρα να σε φανταστώ εισαι τοσο ομορφη,μοιάζεις στον μπραιαν "

Ενας θόρυβος ακουστικε στο παράθυρο κανοντας την να πεταχτεί απτην θεση της,αλλος ενας και την εκανε να τρεξει προς το παραθυρο μεχρι που....

Την περιμενε με ανοιχτά τα χέρια,παγωσε ολοκληρη, οι ωρες που τον περιμενε φανηκαν σαν δεκαδες μέρες για εκεινη,εβγαλε το ενα της ποδι εξω μαζι και το αλλο,αφου την εισοδο την ειχαν εγκλωβίσει και αφού αγκαλιασε τη κοιλια της αφησε τον αέρα να την ριξει στα δυο του χέρια ..

Επεσαν μαζι στο υγρο γρασίδι φιλώντας την με πάθος ενω ενα μουγκρητό ξεφυγε απο τα χείλη του κανοντας την να θέλει να τον φιλήσει πιο πολύ..

Ο ΑΛΗΤΗΣ ΤΗΣ..Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang