Ξύπνησε στο δωματιο της μα ο συν δεν ηταν κοντα Της,μια ανασα ανακούφισης βγηκε απο τα χείλη της καθως ομως κοιταξε το σεντόνι που ειχε καλα σκεπασμενο το σωμα της τρομαξε γιατι ποτε αυτος ο ακαρδος αντρας δε θα την σκέπαζε για να μη κρυώσει ...
Πετάχτηκε επανω ανοίγοντας την ντουλάπα Της βλέποντας τι ρούχα πρεπει να βάλει....
Ολη νυχτα δε κοιμήθηκε καθως εμεινε να την κοιτάζει με μια κρυφή αγωνια μεσα Του..
Λιγο πριν το ξημέρωμα την σηκωσε στην αγκαλιά του καθως της εκλεισε καλα την ρόμπα της,ανοιξε ελαφρα την πορτα του δωματίου και πατησε οσο πιο σιγανά μπορουσε στο ξυλινο έδαφος για να μην κανει θορυβο..
Μετα κατευθύνθηκε προς το δωματιο της και την εβαλε να ξαπλωσει απαλα διπλα του μα εκεινος δεν ηταν εκει,που να ήταν μεσα στο ξημερωμα? Κρατησε την σιωπη του και την σκεπασε με ενα σεντόνι βγαίνοντας αθορυβα εξω...
Έριξε επανω της ενα απλο και καθημερινό φορεμα σε ροζ αποχρώσεις και αφου χτενισε τα μαλλια της εκανε μια πλεξουδα στα πλαγια χαμογελώντας στραβα,δεν της αρεσε..μαλλον δεν ηταν η μερα της σημερα....
Κοίταξε τον εαυτο της στο καθρέφτη σμιγοντας τα φρυδια της ενω εβαλε το αγαπημενο της αρωμα ψεκαζοντας αρκετες φορες νοιωθωντας πως με αυτον τον τροπο τον φερνει κοντα Της,μα γιατί αυτο το αρωμα της θύμιζε εκεινον?ηταν τοσο παράξενο...
Κατευθύνθηκε προς την πορτα βγαινοντας εξω...
Σηκώθηκε αποτομα απο το κρεβατι του βλέποντας το ρολόι,ειχε παει κιολας οχτω ειχε ειδη αργησει!!!!επλυνε το προσωπο του κοιτάζοντάς το με ενα παραξενο βλεμμα στον καθρέπτη....
Τα χαρακτηριστικά του ηταν ηρεμα μα τι αλλαξε επανω του και γιατί αραγε βρισκόταν σε αυτό το σπιτι; τι ηθελε πραγματικά;
Εβαλε την μασκα που ειχε στο κομοδίνο και βγηκε απο το δωματιο του πέφτοντας πανω της
"Συγγνωμη !!! Σας χτύπησα?" Της ειπε δυνατά κοιτάζοντάς την έντονα στα ματια..
Η δεσποινα τον κοιταξε καχύποπτα καθως ειδε τους υπόλοιπους να την περιμένουν κατω για να φανε πρωινό
"Δε πειράζει ελατε να φατε μαζι μας πρωινό αν θελετε " ειπε κοιτάζοντας με ενα ψευτικο χαμόγελο τους δικους της που την περιμεναν