Της εδωσε ενα δυνατο φιλί αφήνοντας την σε εκεινο το σπιτι καθως της υποσχέθηκε πως αυτη την φορα δεν θα μείνει μονη της ,αυτη τη φορα δε θα αργούσε να την αγκαλιασει....
Σηκωθηκε περπατώντας μεχρι το δωμάτιο τους,κοιταζοντας το ξεστρωτο κρεβατι μπροστα Της,αμέσως μια εικονα ξεπροβαλε μπροστα στα ματια της..
"Δε μπορουσα να σε βγάλω απ'το μυαλο μου ολη μερα,μου έλειψες και το να σε βλεπω να χάνεσαι στα χερια μου με κανει να σε θέλω πιο πολυ"
Εσειρε τα χειλη του απο Το στέρνο της εως τον λαιμο της,κατι που λάτρευε η ιδια και κατι που ηξερε πολυ καλα εκεινος..
Παραπατησε αγγιζοντας το επιπλο μπροστα της ωστε να μπορέσει να στηριχθεί καπου και πειρε μια βαθια ανασα πεφτωντας στο κρεβάτι με φορα στην μερια του,κοιταξε το ταβάνι σμιγοντας τα φρυδια της..
Εμπιξε τα νυχια της στο δερμα του αργα κανοντας του μια κοκκινια ενω εκεινος την κοιταξε με ενα χαμένο βλεμμα...
(•••••)
Κάθησε στο Γραφείο του σκεπτικός αγγιζοντας το κεφάλι του νυσταγμενα στην καρεκλα,προσπαθούσε να συγκεντρωθεί να μην φερνει για λιγο στο μυαλό του την χθεσινη βραδια και οσο προσπαθούσε να το ξεχασει,τοσο περισσότερο οι εικονες τον χτυπούσαν ανελέητα κανοντας τον να στάζει ιδρωτα..
*το γυμνό του στέρνο πάλευε μεσα απο τα ρούχα του,καθώς η αγωνια του εφτανε στα ύψη ξερωντας πως σε μερικά δευτερόλεπτα απο τωρα,θα την νοιωθει περισσότερο απο ποτε *
Ανοιξε με κομμένη την ανασα τα καταπιεσμένα ματια του ανεσαινοντας βαρια....
"Θελω να σε αγγιξω........"
(••••••)
"Τι μου εχεις κανει;" ειπε καθως προσπαθουσε να γράψει το ποίημα που της ζήτησε μα της ηταν αδύνατον,οι χθεσινές αναμνησεις της υπενθυμιζαν καθε λεπτο τι ειχε συμβει,μεχρι που η πόρτα χτύπησε εντονα κανοντας την να βγει απο τον λαβύρινθο οπου ζουσε...
Το χτύπημα επεμενε κανοντας την να σμιξει τα φρυδια της και ανοιξε την πορτα αμεσως μιας και ηταν χαλασμένη,σήμερα θα της την εφτιαχνε με ασφάλεια μα τωρα ειχε μια αλλη προτεραιότητα ..
Ενας μεγαλος άνθρωπος σε ηλικια με σκοτεινό βλεμμα ,την εκανε να θυμηθεί ποσο πονεσε ο μπραιαν εξαιτιας του,ειχε μαζι του αλλους δυο αντρες,τον Στίβεν και αλλον εναν που δεν ήξερε