το λευκο πεπλο επεσε επανω της κανοντας την να καρδιοχτυπα ,μια ολόκληρη μερα...ειχε μια ολόκληρη ημέρα να τον δει διοτι ετσι ηταν το έθιμο και ειδη της ελειπε...στάθηκε μπροστα απ'τον καθρέφτη κλεινοντας τα ματια της οταν μια αναμνηση την χτυπησε σαν κεραυνος,ενα χαρούμενο γεγονός την εκανε να νιώθει ακομη περισσοτερη αγωνία,να τον κοιταξει στα ματια και να του πει ολα οσα ενοιωθε και ολα οσα θα ρθουν....
κοιτούσε χαμένη εξω απ'το παραθυρο της τον αντρα της να φευγει,λεγοντας της πως το αυριο ειναι πολυ για εκεινον,το μόνο που θα μπορούσε να τον κρατησει ζωντανο ηταν η αγωνία που έκρυβε μεσα του ...λευκή νυφη ντυμένη,στα στιβαρά του χερια....
οταν...μια ζαλαδα την εκανε να τρεξει στο μπανιο και να αδειασει το λιγοστό φαγητό που την είχε ταΐσει εκεινος λιγο πριν φύγει ,ο χρονος ειχε περασει και η κορουλα της ειχε φτασει κιολας δυο ετων,ετρεξε κοντα της χαϊδεύοντας την πλατη της με τα μικροσκοπικα της χερακια και κοιτάζοντας την ανησυχα...
"μανουλα εισαι καλα; αρρώστησες;"
σηκώθηκε απαλα ριχνοντας λιγο νερο στο χλωμο προσωπο της και επιασε σφιχτα στα χερια της την μικρή της κόρη.....
"Μήπως εισαι στεναχωρημένη που έφυγε ο μπαμπακας; και μενα μου λειπει μανουλα"
τα ματια της δάκρυσαν,η κόρη της ηταν ο καθρεφτης του εαυτού της,μπορουσε να κοιτάξει καθαρα τι έκρυβε μεσα στη καρδια της αν και ηταν κιολας δυο χρόνων..
"θα τον δούμε αύριο κορη μου,αυριο θα δεις τον μπαμπα σου τον αντρα της ζωης μας,θα παντρευτούμε με την ευχη του Θεου"
"τοτε; μαμακα τι εχεις;"
την αγκαλιασε περισσότερο καθιζοντας στο πατωμα μαζι της..
"μάλλον θα αποκτησεις ενα αδερφακι" της ειπε προσπαθώντας να κρατησει τα δακρυα της...
τα ματια της κορης της ανοιξαν διαπλατα αρχίζοντας να κλαίει σπασμωδικά
"μου -μου κανεις δωρο αδερ αδερφακι;" εκλεισε με τα χερια της τα ματια της και εβαλε το κεφαλακι της στη κοιλίτσα της μαμας της
"μαμα το ακουω!!! θελει να βγει έξω χτυπαει "
ξαπλωσε στα ποδια της ενω η δεσποινα αρχισε να χαϊδεύει τα μαλλια της λεγοντας της ενα νανούρισμα,ενω με το αλλο της χερι άγγιξε απαλα τη κοιλια της,ενοιωθε πως η καρδια της θα έσπαγε απο ευτυχία ....