κεφαλαιο 72

374 37 1
                                    

τα ματια της προσπαθουσαν να μη δακρυσουν,βλεπωντας τον αντρα που λατρευε να σπαει σε χιλια κομματια απο πονο,τον επιανε σε στιγμές να κλαιει σαν παιδι,ενας αντρας που δεν έκλαψε μπροστα της,δεν ηθελε να τον λυπάται κανεις,μονος του υπερασπιζε τον εαυτο του,δεν ηθελε κανεναν.....

τις τελευταίες μερες έμενε αμιλητος,κοιμόταν και εβλεπε εφιαλτες,σπαραζε η καρδια της να τον βλεπει,εδινε ενα απλο φιλι στο κρεβατακι του παιδιου του και υστερα κλειδονοταν στο δωματιο τους,ολομόναχος....προσπαθούσε να μείνει απεξω μα η καρδια της δεν πηγαινε,ετρεχε μεσα στο δωματιο κρατωντας τον αγκαλια ωστε να σπάσει επανω της.....

Ήταν κλεισμενη στο μπανιο,κοιτάζοντας τον εαυτο της στον καθρέφτη για αλλη μια φορα με χιλιαδες ερωτηματα,είχε ασπρησει ενω τα ματια της είχαν πριστει,δεν ετρωγε καλα και ειχε χασει επικυνδινα κιλα,μα το έκρυβε απο εκεινον βαζωντας φαρδια φορέματα,είχε αρρωστησει μεσα της και δεν μπορούσε να το σταματήσει,η θλιψη την έπνιγε όλο και περισσοτερο μεχρι που άρχισε να χανει οξυγονο,επιασε σφιχτα τον λαιμο της προσπαθώντας να παρει αερα μα της ηταν αδύνατον,αρχισε να κλαιει σπασμωδικά καθως τιποτα εκεινη τη στιγμη δε μπορούσε να απαλύνει τον πονο της ...

"δε δε μπορω να ανα_σανω "

κράτησε στην αγκαλια του την κορη του κοιτάζοντας την κλειστη πορτα

"συγγνώμη κορη μου,δε ξερω αν ειμαι καλος πατερας για εσενα,δε θέλω να μοιασω στον πατέρα μου,που βρισκοταν οταν εθαβα την μανα μου; ποιος το εκανε κορη μου,ησουν εκει μίλησε μου!!! ποιος το εκανε; γιατι ηθελαν να σε πάρουν μεσα απο τα χερια μου; γιατι την σκοτωσαν; θα τρελαθω"

τον κοιτουσε χαμογελώντας απο τον τρόπο που μιλουσε,δεν καταλάβαινε τιποτα,αλλά ενοιωθε ασφαλεια που της μιλουσε,ηθελε να πει "μπαμπα εισαι ο ηρωας μου" ηταν μωρο και δε μπορούσε να πει πολλά,μονο μια λεξη ηξερε να λεει

"μα_μα γα_λα "

κοιταξε στην πορτα με ενα λυπημένο βλεμμα

"πεινάς; η μαμα θα σε ταΐσει,μονο εκεινη μου σταθηκε,κλειστηκα σε εμενα και δεν την αφησα να με αγκαλιασει,πονεσα και ειχε τοσο αγαπη μεσα της και δεν ηθελα τίποτα,ο πονος με θολωσε,θελω να της ζητήσω συγγνωμη,θα σου φερω την μαμα σου να σε ταΐσει "

Ο ΑΛΗΤΗΣ ΤΗΣ..Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang