Ήταν απο πανω της καθως προσπαθούσε να ξεδιψασει τον πόθο του μα οσο και αν περνούσαν οι ωρες,δεν την χόρταινε,ηθελε και αλλο λίγο να την έχει,ωσπου οι ωρες πέρασαν και η νύχτα ειχε πεσει ,το μονο που ακουγες ηταν οι ανασες τους που ειχαν φτιαξει μια δικια τους ατμόσφαιρα,μια αλλιώτικη μελωδία απ'τις υπόλοιπες,με δυο διψασμένα χείλη απο ερωτα,απο πολυ ερωτα.
Εκεινη την βραδια την ηθελε περισσότερο από ολες τις υπόλοιπες,καθώς τον αγγιζε δεν επαψε να ανταποκρίνεται σε αυτο το γλυκό μούδιασμα που ενοιωθε μεσα του,η καρδια του πίστευε πως θα εσπαγε απο την τρελη επιθυμια του..
"Ειναι τρελα;" της ειπε καθως εσκιψε να την φιλησει στο λαιμο
"Τι; τι ειναι τρελα;" εκλεισε σφιχτα τα ματια της καθως εριξε το κεφαλι της πισω αισθανοντας τα υγρα χείλια του επανω της
"Ειναι τρελό που σε θελω συνεχεια;" σύρθηκε μια ακόμη φορά στην αγκαλιά της αναστεναζοντας βαθια,εκεινη χαμογελασε απαλα σχεδόν μεθυσμένη ενω τον τουμπαρε βαζωντας τα χερια του πισω και κρατωντας τα σφιχτα
"Ειναι τρελό ξες γιατι; γιατι και εγω σε θελω συνέχεια μπραιαν,σαγαπω εισαι συνεχεια στο μυαλο μου δε μπορω να σε βγαλω απο μεσα μου"
"Ουτε εγω θελω να φυγω ,εχουν περασει ωρες, εχω χάσει τον χρονο και εγω θελω να σε νοιωθω ακομα και τωρα"
Έσκυψε φιλώντας του τα ματια,κατι που αγαπούσε πολυ και ξαπλωσε επανω στο στήθος του καθως τους κάλυπτε ενα κόκκινο και δροσερο σεντονακι..
"Εσυ; με θες τοσο οσο εγω;με θες συνεχεια;"
Γελασε με μισόκλειστα μάτια σηκώνοντας απαλα το μεγαλο χερι του ενώνοντας το με το δικο της που μπροστα του φαινοταν τοσο παιδικο,εκλεισε το χέρι της μεσα Στο δικο του σαν να κραταει κατι πολύ μικρο και πολύτιμο ,του φιλησε το χερι και τον κοιταξε κατάματα...
"Εχεις κερδισει τον σεβασμό μου,ειμαι ο άνθρωπος που δεν ανοίγεται εύκολα σε κανεναν,σε αγαπησα απ'την αρχη,για μενα δεν ειναι κατι τοσο απλο,έδωσα σε εναν αντρα τα παντα,σε έναν ανθρωπο που τον αποκαλω αντρα μου διχως να περαστουν βέρες στα δάχτυλα μας,χωρις να μας βάλουν στεφάνια στα κεφάλια μας και χωρις να πιουμε απ'το ιδιο ποτηρι κρασί,δεν εχω ζήσει την πρώτη νύχτα του γάμου μου ακομα,και δεν μετανοιωσα γιατι την ζω καθημερινά"
Της χαιδεψε τα μαλλια κλείνοντας τα ματια του..
"Η καρδια σου χτυπαει πολυ γρηγορα,μαρεσει να την ακουω"