κεφαλαιο 44

518 44 0
                                    

Ανοιξε πρώτος τα ματια του,αντικριζοντας την να τον κρατάει σφιχτα ενω το κεφάλι της ακουμπούσε το στήθος του..

Χαιδεψε την γυμνη της πλατη με τα σκληρά χερια του,κανοντας την να γελάσει στον υπνο της,το φως του ηλιου που διαπέρασε απο το πατζούρι του παραθύρου,φώτισε το προσωπο της κανοντας τον να σμίξει τα φρυδια του..

"Ξύπνησες μωρο μου;"

"Μμμμμ"του μουγκρισε καθως αλλαξε πλευρο σκεπαζοντας το κορμι της περισσότερο με το σεντόνι...

"Κρυώνεις;"

Γυρισε ανοίγοντας με κοπο τα ματια της κοιτάζοντας τον αμιλητη,μια εικονα απο τη χθεσινή νύχτα αστραψε μπροστα της κανοντας την να κλείσει σφιχτα τα ματια της  

Τα χερια του επεσαν στους ωμους της,κανοντας την να ανοιξει τα ματια της με κομμένη την ανασα....
Εκεινος καταλαβαίνοντας την ταραχη της εσκιψε στο αυτι της κανοντας μια τουφα απ'τα μαλλια της πισω,καθως της ψιθυρισε..

"Πως νοιωθεις;"

Πετάχτηκε απο την θεση της κοιτάζοντας τον σοκαρισμενη

"Τι;ΤΙ ΕΝΝΟΕΊΣ ΜΠΡΑΙΑΝ....

της εκλεισε το στομα γελώντας δυνατα καθως της χαιδεψε το πόδι ξεκινωντας αργα απο τον αστράγαλο φτάνοντας εως ψηλα,στο άγγιγμα του ανατριχιασε αμεσως,καθως το σωμα της τρανταχτηκε ολοκληρο..

"Εχω επιρροή πανω σου ε;"

Εκεινη προσπάθησε να ηρεμήσει αφήνοντας τα βλέφαρα της να κλείσουν για αλλη μια φορα

Σηκωθηκε καθιζοντας ενω μπηκε αναμεσα απ'τα ποδια της σπρώχνοντας την πισω κλειδωνοντας την με τα χερια του,ενω η ανασα του βαρυνε,η δικια της καρδια χτυπούσε ανεξέλεγκτα ενω τον εσφιξε στην αγκαλια της...

"Μπραιαν....μπραιαν!!! Μη μη εχεις να πας δουλειά "

Την αγγιξε στο κεφαλι κανοντας το απαλα πισω στο παπλωμα, ενω εσειρε τα υγρα χειλη του σε ολόκληρο το κορμι της...

"Μπραιαν...μπραιαν μη" του ειπε σχεδον μεθυσμενη

Την χαιδεψε στο λαιμο φτανοντας μεχρι τα χειλη της,εκεινη κολλησε τα χείλια της απαλα στο δερμα του καθως φιλησε το χέρι του,σαν να ειχε ανάγκη να το κανει,φιλησε τα χερια που λάτρευε περισσότερο απ'το καθε τι,αυτη η κίνηση τον εκανε να σμιξει τα φρυδια του κοιτάζοντας την παραδομένος

"Προσπαθείς να με τρελάνεις δε θα σε αφησω..." ψιθυρισε

Καθως ομως αγγιξε το λεπτεπιλεπτο σωμα της νοιωθωντας πως ειναι κουρασμένη,εμεινε παγωμενος κοιτάζοντας την ,επεξεργάζοντας την..

Ο ΑΛΗΤΗΣ ΤΗΣ..Où les histoires vivent. Découvrez maintenant