κεφαλαιο 22

954 62 3
                                    

'Ειμαι ενας αλητης που οσο και αν εχεις προσπαθησει να τον κανεις να μαθει τρόπους δεν του ηταν ποτε αρκετο,γιατι πολυ απλα ηθελε να ειναι οπως εμαθε να επιβιώνει, σκληρος και ψυχρος εκτελεστής παίρνοντας τις ζωες των άλλων Με το ετσι θελω.

Σκοτωσα γιατι εγω θελησα να το κανω,εκαψα παλια συμβόλαια γιατι ξερω που θα ειμαι απαραιτητος ,ηπια...ήπια πολυ μεχρι που ενοιωσα να με καιει το ποτο,επαιζα με γυναικες χωρις να νοιωθω,δεν με εκτίμησαν δεν προσπάθησα ουτε εγω να το κάνω ,δεν ζητησα συγγνωμη οσο αδικο και να ειχα δεν το δέχτηκα ποτε.

Δεν αγαπησα,δεν αγαπηθηκα και ουτε θέλησα να πεσω σε αυτη την παγίδα, γιατι οταν αγαπας ποιος νοιάζεται? Μονος σου πεθαινεις στην αιώνια φυλακή σου γιατι τα ονειρα δεν κρατάνε για παντα,και αν κρατήσουν? Τιποτα δε θα είναι αληθινό,και αν ειναι δεν θα ναι δυνατό...

Εμαθα στη ζωη μου να παίρνω και οχι να δινω, να μη δεχομαι να ακουσω γνωμες,γεννηθηκα ενα αθωο παιδι διχως αυτες τις παναθλιες σκεψεις,ζουσα με το ονειρο να 'κανω καλύτερή την ανθρωπότητα ' αλλα οχι ρε γαμωτο, δεν αξιζει.Μου εκλεψαν τα ονειρα απο παιδι και τωρα? Βαρια αρρωστος και το αιμα να στάζει πανω μου σαν μια βριση που δε σταματάει ..

Και εκει που υποσχέθηκα να τα αφήσω ολα πίσω,παλεψα για εκεινη και την αγαπησα χωρις να την αγγίξω,αρρωστησα χωρις να την φιλησω,απλα ηθελα να το κανω.Δεν έμοιαζε οπως οι αλλες.Και εκει που ελεγα πως δε θα αγαπησω,εκανα κατι που δεν ηξερα τι σημανει,ερωτα.

Ερωτας ειναι να μην σε νοιάζει να νοιωσεις εσυ καλα,αλλα πως θα νοιωσει εκεινη,να προσεξεις καθε της βλεμμα και εκφραση ,να λατρέψεις καθε σημειο του κορμιου της,το εκανα αφήνοντας την πισω.Θα πιστεύει πως ειμαι ενας δειλός μα ειμαι ειδη ενας χαμένος ...την φίλησα μπροστα σε ολους αφήνοντας το τελευταιο μου άγγιγμα χαραγμενο πανω της,ανοιξα τη πορτα και έφυγα..'

Καθοταν ξαπλωμένος στο κρεβατι οπως ειχε φυγει,φορωντας τα ρουχα που έβγαλε μπροστα της,σκεπτομενος την προηγούμενη νυχτα,την εκανε δικια του διχως να μπορεσει να σταματήσει τον εαυτο του,τι εκανε; τι της εκανε; ηταν μικρη,στα ματια του ειδικα,ηταν τοσο μικρη..

Χτύπησε το ξυλο πανω απο το κρεβάτι του με όση δυναμη ειχε ενω ήπιε την Τελευταία γουλια μπυρας αδιαζοντας το περιεχομενο και πετωντας το στο πατωμα μαζι με τις υπόλοιπες μπύρες...

Ο ΑΛΗΤΗΣ ΤΗΣ..Onde histórias criam vida. Descubra agora