"Haziq"1

4K 83 23
                                    

Story :Tum miley

Chapter 1

"Haziq"

❤❤❤❤❤❤❤❤

Manipal ki surmayi waadiyo me jab sardi ki shuruaat hoti hai to mosam kuch bahut khaas khusbu zada sa ho jata hai.Darakht kuch zyada hi haseen dikhne lagte hain.Her taraf halka kohra sa chaya hua sa nazar ata hai.Hawayien aisi ki insan bethe bethe gaflat me so hi jaye.Haziq jo bahut gour se is mousam ka jaeza le raha tha,Usne uthkar apni hooded jacket pehni or ghadi mein waqt dekha.

"Is zalim mosam me chai to banti hai"Haziq sochte huye hostel k kitchen ki taraf badh gya.

"Akhiri imtihaan k din hamesha dil padhayi se uth jata hai or aaj bhi dil bilkul nahi kar raha padhne ko.Bas in haseen wadiyon ko dekhte rahun or chai ki chuskiyan leta rahun.Khuda ne poora husn idhar hi bikher kar rakh dia hai.."wo chai banaate huye bahar khidki ki taraf dekh rha tha or dil hi dil mein jagjeet singh ki ghazal gunguna raha tha.Halki halki baarish ki boonde khidki k glass per jama ho gyi thin.

Jaise hi chai bankar taiyar hui dono room mates chai ki khushbu sunghkar sote huye se uth bethe.

"Han bhai chai k sath or kya khila rhe ho"Naved razaayi phenkta hua bola.

"Chai k sath laatein or ghoose khana hai to bolo.Waise ek hi cup bani hai chai.Thodi zehmat karke apni apni bana lo"Haziq ne naved k armano per pani pher dia.

"Mujhe laga aj bhai ka last exam hai iski khushi me chai milegi lekin yaha to hisab hi ulta hai"Naved chidh kar bola or razaayi ki teh karne laga.

"Tumko baddua lagegi aj agar chai nhi pilayi to.Tumhari shadi nhi ho payegi,jate jate aah le rha hai doston ki"Naved washroom ki taraf badh gya.

"Han chal banata hu.Baddua mat dena apni kali zaban se.Last exam bhi bigadwa dia tha."Wo balcony me beth kar  apne notes padhne laga.

Naved bathroom se nikalkar bahar aya or Uska cup uthakar ek sip le liya.

N:"Bahut umda chai banayi hai mere bhai ne.Teri shadi badi dhoom dham se hogi.Top or bandookein chaleingi.Dulhan apni class ki kaynat hogi🤣Ye meri dua hai tere liye."

H:"Hud hai yar meri chai jhuti kar di or us kaynat ko meri kaynaat se jod dia.Kuch to sharam karo.Wo phool de dekar mujhe pagal kar degi"

N:"Un phoolon ki qeemat tum kya jano Haziq babu.Tumhe to guldaste k guldaste naseeb ho jatey hain.Hamari shakal dekh kar to ek phool kya ek pen nahi deti ladkiyan😥"

H:"Her kuch"Haziq ne notes qareeb rakh diye or taiyyar hone k liye uth khada hua.

Allah Allah karke exams khatam hua.Exam hall se bahar aake gehri saans li.Khuda k karam se exam bhi acha ho gya tha.Haziq ka MBBS ab complete ho gya tha.Bahar aate hi raat ki party ki planning bhi ho gayi.Wo dil hi dil mein azaadi ka jashn mana rha tha.Usne apni khushi baatne k liye apni behen ko call kia.

"Asslamoalaykum apa how are you?"Haziq college k gate se bahar nikaltey huye walk karne laga.

"W salam,Iam good" yad aa gayi tumhe hamari?Kitna miss karte hain tumko pata bhi hai?"Apa kehte kehte ruaansi ho gayin.

"Kab aa rahe ho wapas? Seriously ab bahut ho gya yahin kar lena internship.Mera dil bahut ghabrata hai tumko lekar."

H:"Me koi ladki hu jise lekar ap darti rehti hain.Apke senti dialoges sunne se mera dil beth jata hai ,isiliye phone nhi karta.Acha ye bataiye Afaq bhai kaise hai? Mani Kashi kya kar rahe hain ajkal?"Usne kashaf apa ka dhyan badalne k liye mozu badla.

K:"Afaq is fine,office me hain abhi.Mani Kashi dono tuition padh rhe hain.
Poora din masti karte hain or me poora din unke piche cheekhti chillati dodti rehti hu."

H:"Zyada pareshan mat hua karen.Sab samajhdar ho jayenge waqt k sath sath.Bahar khelne bheja karen dono ko.Kuch activities join kara den"

K:"Han soch to rhi hu.Meri nieghbour hai Mehek.Uske ghar tuition bhejti hu dono ko.Thoda padha deti hai.Wo usi k hath se baaz aate hain.Khel bhi leti hai dono k sath or study bhi ho jati hai"

H:"Good or ap khairiyat se hain? Kuch bheju apke liye"

K:"Nhi bhai ,bas tum aa jao. Tension adha hal ho jaega.Tum meri zimmedari ho isiliye fikar karti hu."

H:" i know ,Ap nhi karengi to or kon karega.Mera is duniya me ap logo k alawa hai hi kon"

K:"Haziq tum jaldi aa jao, Deharadoon ka mosam bahut hi acha ho rha hai.Tum bahut enjoy karoge"

H:"Great ! Abhi ap enjoy kariye me thode kaam khatam kar lu phir apse bad me baat karta hu take care apa. Allah haifiz"

K:"Allah hafiz apna khyal rakhna"

"Ya allah mere bhai ka khyal rakhna.Usko apni hifzo aman me rakhna."kashaf apa ne phone rakhne k bad apne bhai ko dua di.

"Ya allah ye log abhi tak nahi aye"kashaf ne mehek k ghar ki taraf rukh kia.

Mehek ka ghar Kashaf apa k ghar se qareeb ek boundry wall ki doori per tha.Mehek se kashaf ki kaafi dosti thi.Mehek apni dadi k sath rehti thi.

K:"Mehek please Mani Kashi ko bhej do,Maghrib ho gayi hai"Apa ne boundry wall se hi awaz lagayi .

Mehak ki dadi ka ghar badam or gulmohar k darakhto se ghira hua tha.Mehek ki daadi bahut hi umda zauq ki khatoon thin.Surkh gamlo se badi mohabbat se sajaya huya ye lawn unke ghar ki khoobsurti me or izafa karta tha.Mehek k walidain dubai me rehte the.Mehek apni dadi ki tabiyat nasaaz rehne ki wajah se yahin aa gyi thi.Wo hi unki dekhbhaal karti thi.

Dadi k sath parvarish paakar uske andar daadi jaisi khaslatein aa gayi thin.Puraane novels padhna,Din rat gardening me lage rehna.Kabhi Kabhi Mani Kashi k sath masti kar leti thi.Usne apna dil laga lia tha.Kashaf uski studies me help kar deti thi.Mehek ka college ki padhayi me dil kam hi lagta tha.Uska routine sona or novels padhna tha bas.

M:"Baji dono ka home work thoda sa reh gya hai 5 min me bhejti hu"Mehek ne khidki se jhanktey huye jawab dia.

Mehek apni dadi k sath dasvin jamat padhne k bad se reh rahi thi.Phir jab kuch saalon k bad se kashaf apa ne yaha ghar liya to uski kashaf apa se kaafi gehri dosti ho gayi thi.Roz kuch na kuch paka kar Kashaf Mehek k ghar bhejti thi.Phir Mani or Kashi ka bhi dil mehek k ghar lagne laga tha kyunki waha badam k darakhto ka hujoom tha.Dono poora din mehek k sath khelte or badam todte.

Is tarah Mehek or Kashaf bahut close friends ban gye the.Roz ek chakkar to mehek ka Kashaf k ghar ka lagta hi tha.Sham me Kashaf apa ghar aa jati thin.

Mani Kashi dono twins the.Bahut hi shararti bache the,jinko sirf mehek hi qabu me kar payi thi.Mehek kafi waqt in dono k sath bitati.

Mehek ki or koi dost is ilaaqe k qareeb me nhi rehti thi.Isliye Mehek khud kokafi akela mehsus karti thi.Is akelepan me Dadi Mehek ka bharpoor sath detin thin.

Wo tv per raat raat bhar movies dekhti.Kabhi gardening me lagti to pura din gardening chalti rehti.Full volume me music bajakar wo kabhi dadi k kaan behre kar deti.
Sooney se mahol ko wo apni hasi or chulbuley pan se badal deti thi.Bachon k sath bachi ban jati thi phir usey hosh nahi rehta tha ki wo kaha hai or kya kar rahi hai.

Ye thi hasti khilkhilaati Mehek😊

❤❤❤❤❤❤

Tum Miley(completed)जहाँ कहानियाँ रहती हैं। अभी खोजें