Tum Miley
Chapter 72
"Maqbool"
(Accepted)#tummiley
#mehekhaziq
#lovehateromance
#fawadkhan❤❤❤❤❤❤❤❤
Mac ki nili aankhon mein chamak thi.Hawa ki thandak k saath hath ekdum sard pad chuke the.Uske gale lagaane mien ek tarah ka apnapan tha.Sarah ka ghussa kuch kam hua to wo uski taraf dekh kar boli.
S:"Mac i love Haziq.You know that very clearly"Sarah usse alag hotey huye boli.
M:"To karo na mohabbat mene kab roka hai?"Mac k chehrey k taasurat kuch badle.
S:"Seriously?"usne beyakeeni ki kaifiyat se usey dekha.
M:"Tum khud apni mohabbat ki qabar bankar reh jaogi.Samjhi tum?"Wo tanz karta hua bola.
S:"Mera zehen usey bhulne ki ijazat nahi deta,Wo yaha basta hai mere"Sarah ne dil pe hath rakhkar ungli se ishara kia.
Mac:"Koi mustaqbil (future) nazar aata hai tumhe Haziq me apna?Ya phir soch hi liya hai ki dono k bich k talluqaat kharab karne hain"
S:"Mera aisa koi irada nahi hai.Mein Khamoshi wali mohabbat per yaqeen rakhti hun.Zaroori nahi shadi karke usko hasil karu,door se bhi kisi ko chaha ja sakta hai"Usne ret hath me bharkar muthi bheench li.
Mac:"What the fuck !Tum present ki baat karo.Ye sab novel or movies wali mohabbatien is space age mein kahin jagah nahi rakhtin.As a friend i will suggest you forget him and let him go"Mac ne Sarah k gale me dostana andaz me hath dala.
S:"Zabaan se let it go kehna kitna aasaan lagta hai.Asal mein duniya ka sabse zyada takleefdeh lafz yehi hai.Mere liye mohabbat k mayne hi Haziq hai.Mujhe usne sikhaya hsi kaise ki jaati hai begharaz mohabbat"Sarah ki aankhon me haziq ki mohabbat k sholey se aankh me jal rahe the.
Mac:"Haziq sunega to usey bhi bahut afsos hoga.Jisney tumhare liye itna kiya uski life to baksh do kam se kam"Mac ne cigrette jalaatey huye sarah se kaha.
S:"Mac tum kaisi baatien kar rahe ho?Mien konsa usse nikah karne jaa rahi hu.Dil se kisi ko chahna gunaah nahi hai"
Mac:"Kisi bhi shadi shuda mard se mohabbat ka elaan karna mere aage to gunaah hi hai"
S:"Jaane do tum mera point of view nahi samajh saktey"
Mac:"Jaane hi de raha hun.Zabardasti meri fitrat me nahi hai.So take it easy"
S:"Naraz ho gaye?"
Mac:"Nahi,Mein saaf baat karta hu.Shuru me meri baatien kadwi lagti hain lekin baad mien sahi bhi saabit hoti hain"
S:"Aisa nahi hai ki mujhe kadwi baatien hazam nahi hain,Bas tumhara chehra bhi talkh surat ikhteyaar kar leta hai or tum jab bhi boltey ho to aankhen tumhari or zyada nili ho jati hai gusse se"
Mac:"Tumne to rejection list mein daal dia meri nili aankhon ko"Wo shararat se muskuraya.
S:"Yar meri kya oqaat mien kisi ko reject karu. Bas kabhi uske alawa kisi ko socha hi nahi."
Mac:"No problem mene jab tumhe kiss kiya us waqt mere dimagh mien aisi koi khurafaat nahi thi. Bas tum bahut achin lagin us waqt so i kissed you"
Sarah sharminda ho gayi. Usne nazrein jhuka li.
Mac:"Yar sarah look at me.Tum sharmana bhi jaanti ho?big joke!😊Waise hamare bich sharmaane wala scene ana nahi chahiye jaisa ki tumne bataya"Sarah ne baat poori nahi karne di. Usne mac k samne hath jode.
आप पढ़ रहे हैं
Tum Miley(completed)
RomanceHello! My story "Tum Miley" is the story of Haziq & Mehek who hated each other at first sight. But circumstances bring both of them closer and they fall in love with each other. I am very spritual person,loves nature and exploring bful world.Story s...