Story :Tum miley
Chapter 80
"WARQE"(pages)
#tummiley
#mehekhaziq
#lovehateromance
#fawadkhan❤❤❤❤❤❤❤❤
Haziq:"Kya problem hai tumhari?Kuch bataogi mujhe ?Kis tarah khichi khichi rahin tum is mulaqaat per?"Haziq ne sarah se jaatey waqt pucha.Wo apney bags pack kar rahi thi.Mac us waqt mojood nahi tha.
S:"Yehi to chahtey the na tum?"Sarah ne uski aankho mein dekha.
H:"Kya pagalpan hai Sarah.Mein aisa kuch nahi chahta.Tum meri bahut achi dost ho jisse mein her baat dil khol kar keh sakta hu"
S:"Dil khol kar her baat?Zara gor kariye khud hi k lafzo mein,Jhoot apko bhi nazar aa jayega."
H:"Sarah you have completely gone mad."
S:"Yes iam!Accepting! Atleast i have guts to accept my love for you."Usne Haziq k sine per ungli rakhi.
Haziq ne uska hath pakad liya.Sarah k aankein namm ho gayin.Kuch der khamoshi chaayi rahi.Haziq nahi chahta tha ki Sarah ko zara bhi uski mohabbat ki bhanak lage.Wo apne iraadon per mazboot tha.Usey maloom tha Sarah ziddi qism ki ladki hai.Dil ki saaf hai lekin jab baat mohabbat per aa jaye to phir uski aqalmandi per shaq hone lagta hai.
H:"Tum bahut achi or pyari ladki ho.Mac ka khyaal rakhna."
S:"Shukriya batane k liye.Mac apna khyal khud rakh sakta hai.Usey meri zaroorarat nahi hai"Wo aansu saaf kartey huye boli.
H:"Mac ko nahi chahti tum?"
S:"Tumse zyada nahi"
H:"Mujhe bhool jao Sarah please.Tumhare liye bhi acha hai or mere liye bhi"
S:"Kya mene tumse commitment mangi hai?Jo is tarah mujhse ghabra kar picha chudana chaah rahe ho?"
H:"Nahi yar ghalat mat samjho.Mein chahta hu tum ek dil ho jao Mac k liye.Usse ye nainsaafi hogi tumhari"
S:"Nainsaafi?"Sarah ki aankhon mein aansu the.
H:"Please Sarah dont cry"
S:"I just want to hear that three words from you.As i was damn sure about your feelings for me.But its ok if you are so scared of what other people think about you.Let it go den"
H:"Sarah please!Mein nahi darta kisi se bhi.Jo hun timhare samne hu.Kis waqt tumhe ehsaas ho gaya i dont remember.Iam sorry"
S:"Mera 6th sense kabhi ghalat nahi hota Haziq.Dont make me look fool"
H:"No iam not making you look fool.Tum sachchayi qubool karlo Sarah.Tumhara or mera dono ka faeda isi mein hai."
S:"Sachchai hi qubool kar rhi hu Haziq.Tumhari tarah doghli nahi hu.Jo dil mein hota hai wahi zabaan per.Iam not scared of anybody or na hi faeda nuksaan dekhti hu bolte waqt"
H:"Achi baat hai.Han mein hu doghla.Nahi hai mujhe tumse mohabbat.Mein sirf Mehek ko chahta hu Now do you get it?"Haziq zor se chillaya.
S:"Leave me then."Usne apna hath jhatke se Haziq k hath se chuda liya.
H:"Please Sarah!Tum jaisi pehle hua karti thi waisi hi raho.Tumhe taklif mien nahi dekh sakta mein"
S:"Sirf Mehek ki fikr kariye aap"Wo furti se bag mein samaan daalne lagi.
Haziq ne uska hath pakad kar khud ki taraf khincha.Sarah thik uske samne khadi thi.Sarah k hath Haziq ki giraft mein the.
H:"Her jazbaat ka izhar karna zaroori nahi hota Sarah.Kuch rishtey lafzo k mohtaaj nahi hotey.Hamara rishta bhi aisa hi hai.Izhar se rishta badal jata hai jo mein bilkul nahi chahta.Samajh rahi ho na tum mein kya kehna chah raha hu."Haziq ki kaththai(brown) aankhein chamak rahin thi.Unmien bebasi thi,sachchai thi.Chahat thi.
आप पढ़ रहे हैं
Tum Miley(completed)
RomanceHello! My story "Tum Miley" is the story of Haziq & Mehek who hated each other at first sight. But circumstances bring both of them closer and they fall in love with each other. I am very spritual person,loves nature and exploring bful world.Story s...