Story :Tum mileyChapter 41
"QISMAT"
#tummiley
#mehekhaziq
#lovehateromance
#fawadkhan❤❤❤❤❤❤❤❤
Ye khoobsurat raaste hum dono ko hamare sath me chaltey huye se mehsus ho rahe the.Zindagi bahut khubsurat ho chali thi.Haziq ko bahut qareeb se janne ka moqa mila tha.Haziq ki personality hi aisi thi ki mehek hamesha doubtfull ho jati thi.Lekin ab uske sare khadshaat (dar) door ho gae the.Haziq ko apne ird gird dekhna hi kitna pyara ehsaas tha.Mere liye ye insan chattan bankar samne khada ho sakta hai.Khuda ki taraf se ye tohfa hai mere liye.Meri qismat pe ab mujhe rashk aane laga hai, ki Itna mohabbat karne wala shohar mere naseeb me likh dia gya hai.
M:"Haziq aage kya karna hai?Yammar chup bethne walon mese to nhi hain"
H:"Tum fikar mat karo me hun na"
M:"Aise hi khyal aa gaya.Hum log kab tak jaenge yaha se"
H:"Mere sath acha nhi lag raha kya?Ya phir yammar ki yad ana shuru ho gayi hai?"
M:"Haziq stop this nonsense.Kabhi serious bhi ho jaya karo.Her waqt mazak acha nhi lagta."
H:"Serious kyu ho jaun?Budhapa aa gya kya mera?Jo hoga dekha jaega.Me sath hun to tumhe kisi se darne ki zarurat nhi hai.Tumne kya samajh rakha hai mujhe?Me apni Bv ki hifazat nhi kar sakta?"
M :"Are phir ulta chale gaye"
H:"Kahi ulta nhi gya.Apni himmat per tumse shadi ki hai.Darta agar usse to kabhi tumhara hath nhi pakadta.Tum kya sochti ho mene maaf kar dia usey?Meri
Bv k sath agar usne kuch bhi harkat ki to uska wo hal karunga ki tum khud bardasht nhi kar paogi"Mehek haziq k khyalaat sunker dar gayi.Wo haziq ki is baat se kafi disturb ho gayi.
M:"Dekho haziq ap koi bhi aisa qadam nhi uthaoge jisse mujhe dar dar kar jina pade.Me nhi chahti wo apko nuksan pahuchaye kuch"
H:"Usne kya nuksaan pahunchana hai mujhe.Ab baari meri hai usko nuksan pahunchane ki."
M:"Mera khayal hai hame yahin bas jana chahiye.Wapas india nhi jana chahiye.Ap kya sochte ho?"
H:"Never.India is my home."
M:"Wo kabhi bhi aakar mere samne khada ho jaega Haziq"
H:"Me ek hi baat bar bar nhi dohrata mehek.Aitbar kar lo mujhper ab to."
M:"Sorry,Kar lia aitbar.I love you😘"
H:"Ye aj jo tum mere sath ho,Me in palon ko aise jina chahta hu ki zindagi bhar yad rakhun"
M:"Hazaron khwahishey aisi ki her khwahish pe dum nikle,Bahut nikle mere arma lekin phir bhi kam nikle."
H:"wah shayira sahiba.Jitne arman nikalne ho sab nikal lo.Pata nhi ye handsome kal yaha ho na ho"
M:"Kill u haziq,Fuzool baatien ki to"
H:"Live your each single moment like its your last"😎
M:"hmm bahut tez ja rahe ho"
H:" Han tezi to hai mere dimagh me.Jaldi jaldi shadi kar li jaldi jaldi bache ho jayen."
M:"kuch bhi boltey ho"
H:"Achi lagti ho sharmatey huye.Tumhare gaal strawberry ki tarah laal ho jatey hain."
Dono khoob maze le rahe the waha k mosam ka,Khano ka or ek dusrey k sath k.
Zindagi asan si lagne lagi thi.Lekin aisa kabhi hua hai ki zindagi aasaan hi rahe hamesha?Pareshaniyan to is zindagi ka mazboot hissa hain.Inki wajah se hi hum khushiyo ki qadr samajh patey hain.Mahina kab me nikal gaya pata bhi nhi chala.
Mehek or Haziq India k liye rawana huye.
आप पढ़ रहे हैं
Tum Miley(completed)
RomanceHello! My story "Tum Miley" is the story of Haziq & Mehek who hated each other at first sight. But circumstances bring both of them closer and they fall in love with each other. I am very spritual person,loves nature and exploring bful world.Story s...