"Shadmani"62

530 27 10
                                    


Story :Tum miley

Chapter 62

"SHADMANI"

#tummiley
#mehekhaziq
#lovehateromance
#fawadkhan

❤❤❤❤❤❤❤❤

Mehek or haziq ki mohabbat ek paayedaan or aage badh chuki thi.Haziq Mehek apni zindagi me magan ho chukey the.Wo khud ko kisi or hi duniya me tasavvur kar rahe the.Unke jahan k mosam me  sirf mohabbat ghuli hui thi.Dono jab lotkar Dehradoon aaye to dono k chehrey ki rangat khili  hui thi.Dono k chehron per khushi numayan (dikh) thi.

K:"Wah tum log to do din me hi bahut badal kar aa gye.Yaha se gaye the ladtey huye or lotey ho lovebirds bane huye.good"

H:"Alhumdulillah.Sab thik ho gaya hai meri life me ab.Jo cheezien bikhri thin sanwar gayin hain khudbakhud"wo sofe per kashaf apa k qareeb bethta hua bola.

K:"Tum dono ki mohabbat ka sadqa de du.Her bar nazar lag jati hai."

M:"Kashaf apa me bhi thak gayi hu is action se bhari zindagi.Itna zyada to kisi ki zindagi me utaar chadhaav nhi aaye honge jitna meri zindagi me aye hain"

K:"Sahi kaha Mehek.Tumhari zindagiyon pe to kitab likhi ho jani chahiye"

M:"Hahah ab aisa bhi nhi hai.Mehek apa me early morning Delhi k liye nikalna chah rahi hun"

K:"Kya bat kar rhi ho Mehek.
Tum apne miyan ko akela mat chodo bata rhi hu tumhe advance me"

M:"Mujhe apni studies complete karni hai kashaf apa.Tabtak Haziq  bhi apna specialization complete kar lenge"

K:"Ab tum dono miyan bv jano.Mera kaam tha samjhana.Samjha dia"

H:"Yar kashaf apa please bura mat manaiye.Mehek ka bahut dil hai isliye mene ijazat de di hai."

M:"Kashaf apa ab itni mehnat karke yaha tak kia hai to kar hi lun complete.Adhi adhuri degree kon puchega?"

K:"Thik hai bhai.Kar lo course poora.Bas ab tum dono k bich mujhe mohabbatien chahiye.Nafratien nahin."

H:"Befikar jo jaiye ap.Ijazat de dijiye ab"

Kashaf apa ne dono ko ijazat de di.Dono ne khushi khushi jane k liye packing ki.Dono apni zindagi se kafi hud tak mutmayeen ho chuke the.Haziq raastey bhar usko romantic gaane sunata hua gya.Mehek ka Haziq k sath ye safar bhi yaadgaar tha.

M:"Yad hai jab pichli bar ap mujhe Delhi chodne k liye gaye the?"

H:"Kaise bhul sakta hu.Ek ek scene mere dil per naksh hai.Tum kitna ladtin thin.Khair wo to ab bhi ladti ho bas thodi ladayi ki intensity me farq aya hai."

M:"Acha ye sab chodiye.Mera plan of action suniye.Mera thoda sa course bacha hai ab.Exams k bad 6 mahine k liye mujhe gemology padhna hai."

H:"Yar ab bahut ho gaya.Bas bhi kardo."

M:"Kaise bas kar dun?Pehli bar zindagi me kuch karne ka socha hai.Aage badhne ka socha hai.Hame farm house lena hi ki nahi georgia me ?"

H:"Yar sab le lenge tum kyu tension leti ho?Apne docter per aitbar nahi hai kya?"

M:"Full aitbar hai.Lekin me chahti hu hamare khwab hum dono milkar poora karen.Me apki sahi maayno me shareeke hayat banna chahti hu"

H:"Yar Mehek abhi tumne dekha Kashaf apa ko kaise manaya,Ab phir naya course?"

M:"Mujhe diamond buizniss me ana hai.Gemology zaroori hai.Please meri jaan maan jaao"

H:"Hahaha chalo dekhtey hain.Waqt aane do"

Tum Miley(completed)जहाँ कहानियाँ रहती हैं। अभी खोजें