Story :Tum miley
Chapter 42
"MANZIL"
#tummiley
#mehekhaziq
#lovehateromance
#fawadkhan❤❤❤❤❤❤❤❤
Mehek or Haziq ko lene k liye Afaq or Kashaf dono hi Delhi airport aa gaye the.Jaise hi flight land hui kashaf ne Allah ka shukr ada kia.Dono kaafi der tak un dono ka intezar karte rahe.Kafi der bad Afaq ko haziq or Mehek nazar aye.Kashaf jaldi se phoolon ki malayien dono ko pehnane k liye suljhane lagi.
K:"Mehek or Haziq sath me kitne pyare lag rahe hain na?Dono jaise bane hi ek dusre k liye hoan."Kashaf dono ko door se ata dekh rahi thi.
A:"Han mashallah jo hota hai ache k liye hi hota hai"
Haziq or Mehek jald hi bahar aa gaye.Kashaf ne dono ko baahon me bhar lia or khub duaayien di,Mehek k dono hatho ko chumti rahi khushi se.
K:"Mehek bahut bahut mubarak ho tumhe ye nayi zindagi.Allah tum dono ko khoob khush khurram or abad kare"
A:"Saari duaayien yahin de dalengi ap ya ghar k liye bhi kuch chodengi"
K:"Ap abhi chup rahen me bahut khush hu aj,Dono sahi salamat ghar lot aaye hain or kya chahiye.Chalo mehek"Wo sab log parking ki taraf badh gaye.
M:"Me apse bahut sharminda hu"
H:"Uski zururat nhi hai kyunki apa ko sab kuch bata deta hu me.Unki ijazat k bina kuch nhi karta me.Meri ekloti behen"Haziq ne kashaf ko bahon me bhar lia.
K:"Chodo badtamiz log kya kahenge?"
H:"Lo bhai apko kab se logo ki fikr satane lagi? Afaq bhai agar aisa karte to fikr ki baat thi"Haziq zor se hasa.
K:"Badtamizi ki bhi hud hai haziq.Chup ho jao unhone sun lia to khwam o khwah naraz ho jayenge"Kashaf ne dheere se haziq ko dhamkaya.
H:"Are apa buzurgon me ginna shuru kar dia kya apne khud ko?"
M:"Buzurg ho inke dushman"
K:"Mehek ye batao tumne kaise qabu kia is jungli sher ko?Ye to ajtak kisi k qabu me nhi aa paya tha?"
M:"Ye abhi bhi qabu se bahar hi hain.😄"
K:"Lo bhai itne khoosat insan ko apna diwana kar dia'ki tumhare liye dunia bhatakta raha"
H:"Yar khoosat lafz galat laga dia apa apne.Me to acha khasa milansaar banda hu"
K:"Kashaf k sath to tum bahut bura bartaav karte the.Mujhe lagta tha tum sach me bigad k dhul hoker aaye ho medical college se."
H:"Hahaha apa kuch bhi vasvase(khyalaat) paal leti hain dimagh me."
Haziq ki nazar Mani Kashi per padi jo bahut der se chup chao khade huye the.Mehek ne Mani ko god me utha liya.
Mehek:"Mani jante ho mene apko kitna zyada miss kia?"
Mani:"ap kyu chali gayin thi mehek aunty."
Mehek:"me apne papa se milne gayi thi"Mehek ne bat banayi.
Mani:"Hum log sath me cricket khelenge or pani wali holi bhi"Mani muskurata hua bola.Mehek ko uspar bahut pyar aya.
H:"Mehek ko aunty nhi bolna hai aj se.Mumaani bolna hai."
Kashi:"Mamu apki mumani ban gayin hain kya mehek aunty?"
H:"Hahaha meri mumani nhi apki mumani ban gayin hain mehek aunty"
Kashi:"Mamu apki or mehek aunty ki shadi ho gayi hai?"
Kashi apni mithi si awaz me bola.H:"Han ab mehek aunty apke sath rahengi."
आप पढ़ रहे हैं
Tum Miley(completed)
RomanceHello! My story "Tum Miley" is the story of Haziq & Mehek who hated each other at first sight. But circumstances bring both of them closer and they fall in love with each other. I am very spritual person,loves nature and exploring bful world.Story s...