Story :Tum miley
Chapter 77
"Dayare Sukoon"
#tummiley
#mehekhaziq
#lovehateromance
#fawadkhan❤❤❤❤❤❤❤❤
"Kyu kia apne aisa??"Usne apne papa se sawaal kia.
"Sab tumhare samne hai beta.Mujhe saza mil chuki hai"
"Papa ap itne beraham kaise ho gae the mere liye?"
"Mujhe maaf kar do mere bache"
"Apne mera poora bachpan jawaani sab cheen li mujhse.Meri maa k aansuon ka badal mila hai apko"
"Mein sharminda hun meri jaan.Mujhe dolat k aagey kabhi kuch nazar aaya hi nahi.Rishto ko mein dolat mein tolta tha"
"Papa apko mein wo darja shayad kabhi bhi na de paun jiski ap mujhse ummid rakhtey hain"
"Bete mujhe ek moqa do mein sab thik kar dunga"
"Moqa dene k liye ab waqt nahi hai mere pas.Wo waqt kabka guzar chuka hai jab mein apki mohabbat ki raah dekhtey rehti thi,or afsurda (sad)ho jaya karti thi."
"Bete tum aisa karo apne baap ki jaan le lo.Agar isse tumhe koi sukoon haasil ho jaye to.Mujhe nadamat hai apne kiye gaye faislon per.Iam sorry beta"
Mehek rone lagi.Kya badla leti unse.Jo dil ki bhadaas thi nikaal li.Lekin wo waqt lamhe uske zehen mein qaid the.Uski maa ki khali khali aankhein uski nazron mein aj bhi ghumti thin.Usne oopri tor per apne papa ko maaf to kar dia lekin dil mein jo dard ka ek zakhm taza ho chuka tha uska ilaaj nahi kar payi.Bahar aayi to Haziq k seene se lag kar bahut royi.Dil halka ho gya.Haziq ne usey chotey bache ki tarah handle kia.Mehek ab kuch behtar mehsoos kar rahi thi.
Haziq:"Tumhare liye her pal haazir hu meri jaan"
Mehek ne usey gale laga lia.❤❤❤❤❤❤❤
Mac or Haziq ne barbeque ka bahut umdah(good) intezaam kia tha.Sab log bahar ki thandak mein behad acha mehsoos kar rahe the.Dadi ne poore lawn mein chotey chote diye jalwa diye the.Mac or Haziq ne Dariyah mom or Dadi dono ko bahar lakar bitha dia tha.Mehek or Kashaf apa ne marinated chicken lakar Haziq or Afaq k hawale kar dia.
M:"Mac tum garlic bread bana lo"
Mac:"Yar aj ap log kuch nahin karengi kya?"
S:"Aj hum log maze se roasted chicken khayenge.Yar zara music ka bhi intezaam karo Mac"
Mac:"Akeli jaan kya kya kaam karega??Mac bread banane mein buzy tha.Afaq or Haziq ne barbeque sambhal liya tha.Masti ka mahol tha.
Kashaf sarah or mehek ghaans per bethi hui baatien kar rahin thin.Haziq garma garam chicken or bread serve kar raha tha.
Sabne khoob maze le lekar khana khaya.Mani Kashi k to maze ho gaye the.Poore lawn mein dono masti kartey phir rahe the.Sabne sath bethkar khana khaya.Khane k baad sabne Haziq se gaane ki zid karli.Haziq andar se guitar utha laya.Sabne uska gaana bahut enjoy kia.
Barah baj chuke the.Mehek ne Haziq ko ishara kia ki wo thak chuki hai.Haziq uth khada hua.
H:"Chalo bhai Mehek tired lag rahi hai soya jaaye chalkar ab"
K:"Sahi bat hai.Mehek ko ab rest karna chahiye.Din bhar ho gya tum logo ko udham masti kartey huye."
Mac:"Chalo phir,Sarah tum kaha jana pasand karogi.?"
K:"Sarah jaisa tum bolo."
S:"Mein Dadi k pas so jaungi.Unke room mein extra bed hai"
आप पढ़ रहे हैं
Tum Miley(completed)
रोमांसHello! My story "Tum Miley" is the story of Haziq & Mehek who hated each other at first sight. But circumstances bring both of them closer and they fall in love with each other. I am very spritual person,loves nature and exploring bful world.Story s...