"Wabasta"70

414 27 19
                                    

Tum Miley

Chapter 70

"WABASTA"
(related)

#tummiley
#mehekhaziq
#lovehateromance
#fawadkhan

❤❤❤❤❤❤❤❤
Mac or Sarah k darmiyan baat cheet mien kaafi fark aa gya tha.Mac usko ab zyada daanta nahi tha.Sarah bhi kaafi baaton me Mac ki han mien haan milaane lagi thi.Sab dono k bich is tarah ki tabdeeli dekhkar hairat me the.

Sarah or Mac shoot k bad zyadatar saath hi dikhtey the.
Sarah Mac se kaafi batien saaf dil se ab kar liya karti thi.Mac bhi uski baaton ka bura nahi manta tha.

Mac or sarah bahut ache dost ban gaye the.Same field hone ki wajah se dono ki baatien hi khatam nahi hotien thin.Din raat messages kabhi calls ye hi dono ka mashghala ban gya tha.

Ek din mac or Sarah dono ne long drive ka plan banaya.Dono shoot se faarigh hoker sea side k liye nikal pade.

Sea side per shaam k waqt lehron ko aatey jaatey dekh rahe the.

Mac:"Kya hua chup chup si lag rahi ho"

S:"Kuch nahi is dhaltey sooraj or ugtey huye chaand ka mawazna(campare) "

Mac:"Waah !lekin isme serious  hone wali kya baat hai?"

S:"Ye dhalta hua sooraj mein hu or ye nikalta hua chaand Haziq hai."

Mac:"Haziq?"

S:"Mien us chand me Haziq ko dekhti hu.Jo bahut andhere mein roshani ki kiran bankar aata hai or hamari zindagiyan roshan kar deta hai.Me uski chahat rakhti hu,lekin ek taraf ye jaanti bhi hu ki wo mujhe to haasil nahi hai.Is liye khud is sooraj ki tarah doobta hua mehsoos karti hu"

Mac:"Kyu itna chahti ho usey jabki wo tumhe ghans nahi dalta"

S:"Mac tum khud ko meri jagah rakh k dekho.Tum mazoor ho, chal nahi saktey,Apni zindagi ka behtareen hissa tumne zyadatar ek bistar per hi guzara ho.Duniya k rang dekhne k waqt tum sirf un chaar diwari me qaid ho.Phir koi shaqs achanak apki zindagi me ata hai or puri dunia badal deta ho.Kya muqaam rakhega wo shaqs tumhare liye?"

Mac:"Bahut Ahem"

S:"Jab mein pehli baar apne pairon pe khadi hui,Wo shaqs mera hath thaamey huye khade tha.Uska yaqeen mere yaqeen se bhi pakka tha.Usne kaskar mujhe pakdey rakha jabtak ki mein poori tarah khadi nahi ho gayi."

Mac:"Haziq dil ka bahut acha insan hai"

S:"And he hugged me and kissed me at that time in front of all the docters.Wo waqt yaad karti hu to meri rooh shukr ada karti hai ooper wale ka.Mujhse zyada wo khush tha."

Mac:"To usi nashey me rehti ho tum"

S:"Hahaha wo nasha utarke hi nahi deta Mac.Haziq ne mujhse vida letey waqt kaha tha.Mehek k alawa wo kisi ko bhi us nazar se nhi dekh sakta.Kambakht.Lekin deep down i know him kahin to choti si jagah hai mere liye bhi."

Mac:"Khushfehmi se bahar niklo.Real world me tashreef rakho."

S:"Kya harj hai khushfehmi me?"

Mac:"Tumhare hone wala boyfriend hazam nahi kar paega is rishtey ko"

S:"Hahaha usko kon bataega?"

Mac:"Mein bata dunga sabse pehle.Ye bandi single dikhti hai lekin single hai nahi"

S:"Chup betho"Sarah se mac ka kaan khicha.

Mac:"Oye kya kar rhi ho."mac ne sarah ka hath pakda.

Tum Miley(completed)जहाँ कहानियाँ रहती हैं। अभी खोजें