"Nafrat"49

640 26 13
                                    

Story :Tum Miley

Chapter 49

"NAFRAT"

#tummiley
#mehekhaziq
#lovehateromance
#fawadkhan

❤❤❤❤❤❤❤❤

H:"Kaisi rahi meeting tumhari?"

Mehek k halaq me awaz phas gayi ye sunkar.Wo buri tarah ghabra chuki thi.Uske haath pairon me se jaan nikal gayi.Wo hawannak si Haziq ko dekhne lagi.

H:"Kya hua?Tum to bahaduri ki badi misaal qayam karke aayi ho ab kis baat se dar lag rha hai?"

M:"Wo me Hhhaziq apko batane hi wali thi"Mehek  ne bat sambhalna chaahi.

H:"Khush ho ab?Tasalli mil gayi tumhe mera sukoon cheenkar?"Haziq apni awaz ki tezi ko dabata hua bola.Wo nahi chahta tha kashaf apa tak awazien pahunchen.Haziq ne apni safed shirt ki aastine kohni tak chada rakhi thin.Usne gusse bhari nazro se Mehek ko dekha.

M:"Iam sorry Haziq."Mehek bed se uthkar Haziq k qareeb aa gayi.

H:"Mujhse door raho tum.Samjhin?"Haziq ne uske hath ko jhatak dia.

M:"Haziq rehem karo mujhper ,Is lehje me mujhse baat mat karo"Mehek ne Haziq ka bazoo pakad liya.

H:"Leave me just leave me.Meri taraf se ab tum jahannum me jao,i dont care.
Who the f#* hell am i?Iam the biggest charlie in this world"

M:"Please Haziq mat kaho ye sab."

H:"He raped you?"Mehek ki aankhein hairat se phel gayin ki haziq ko ye sab kaise pata chala.Wo gusse se pagal hua ja raha tha.

Haziq bed k side per padi chair pe beth gya.Uski aankho se zaar zaar aansu behne lage.Mehek jaldi se uski taraf bhaagi..

H:"Dont touch me Mehek.Me aaj ya to apni jaan le lunga ya tumhari.Mere qareeb bhi mat aana tum"

M:"Ap meri bhi to baat sune na.Me usse sirf khula k papers lene gayi thi."

H:"Ek talaaq k papers tum ab mujh se bhi le lo"

M:"Haziq "Wo zor se cheekhi.

Haziq ne uthkar uske munh per hath rakh dia.Haziq ne apne dono hath mehek k bazu me gada diye.

H:"Nafrat hai mujhe tumse.Sirf nafrat...do u hear me?"Wo uske kan me daant bheechkar gusse se bola.

M:"Mujhe maar dein phir jaan se.Yahi qissa khatam karen aj."

H:"Tumhari koi bhi baat ka jawab dene ka me paband nhi hu ab samjhin tum?Tum zindagi bhar isi aag me jalti rahogi jis aag me tumne aaj mujhe jalaya hai.Meri bv k sath wo ye sab kar gya or me kuch bhi nahi kar paya isse zyada doob marne ki baat mere liye or kya hogi"

M:"Please khuda k waste ap to rehem kar dein Haziq.Ap to mujhe samjhien"

H:"Tumne mujhe apna nahi samjha.Gair samajha.Kuch bhi bataye bina tum chali gayi.Tumhe kya laga wo tumhe akele aarti utaarne k liye bula raha tha?Idiot"

M:"Ghalti hui hai mujhse.Me uske behkaave me aa gayi.
Mujhe khuda k liye maaf kar dien.Me apke bagair nahi ji paungi Haziq"

H:"Me jab jab tumhe dekhunga mujhe wo wahshi yaad ayega.Me ye qayamat roz apne samne nahi dekhna chahta.Ya khuda mere sath hi aisa kyu kia?"

M:"Haziq please bhool jao jo hua.Hum nayi zindagi shuru karne wale hain please usko mat jeetne do.Wo yahi to chahta tha.Hamara sukoon cheenna."

Haziq pe jaise gham ka pahaad toot pada tha.Ye gham bardasht k bahar tha uske.Usne mehek ko hatakar uthna chaha lekin mehek ne uske pair pakad liye.Wo zaro qataar roti rahi.Lekin Haziq per Mehek k ek bhi aansu ka asar nahi hua.Usne Mehek dhakka dekar apne se alag kia or gadi ki chaabi or mobile uthata hua room se bahar nikal gya.

Tum Miley(completed)जहाँ कहानियाँ रहती हैं। अभी खोजें