Tum Miley
Chapter 66
"MUQABIL"
(Amne samne)
#tummiley
#mehekhaziq
#lovehateromance
#fawadkhan❤❤❤❤❤❤❤❤
"Tum tension me to nhi ho?Abhi bhi soch lo ek bar.If you are not comfortable then dont go"Haziq ne Mehek ko taiyaar hotey huye dekh kar pucha.
M:"Apko kya lagta hai itni door me wapas jane k liye aayi hu?"
H:"Hoshiyar ladki ho gyi ho mashallah.Iam liking my sweetheart.Is bahaduri pe to mera dil aa gya hai."Usne baahein phela din.
M:"Yar ab bas dil bana liya hai kuch kar dikhane ka.Ab chahe samne yammar aaye ya koi or me nhi rukungi Haziq"
H:"Han to sahi hai meri jan.Sahi ja rahi ho.Meri best wishes tumhare sath hain."
M:"Ab uthiye jaldi se get ready"
H:"Ek bat batao tumne situation B ki kya taiyaari ki hai?"
M:"What situation B?"
H:"Are situation A to ye ho gayi ki wo badi mohabbat se pesh aakar izzat k sath baki k papers pe sign karde.Situation B iska just palat ki me or wo dono ek dusre k collar pakde khadein hon or tum bich bachav karti hui cheekh chilla rahi ho"
M:"Ya Allah Haziq mat darao ap.Aisi kharab situation khichi hai ki dara hi dia"
H:"Wo yammar hai mehek bhulna mat.Shatir or Tez.Dono situation me zyada diffrence nhi hoga.Kab mein apna apa kho bethun i cant promise"
M:"Haziq ap aisa kuch nahi karenge apne promise kia tha.Hum tareekey se baat karenge."
H:"Wo tareekey se bat ka jawab dega to me bhi thik rahunga agar usne kuch bhi ol fol baka to me uski wahin jaan nikalkar aaunga"
M:"Ya Allah Haziq mat jaiye ap.Aisa karenge to wo ek call lagayega or dubai police apko pure din k liye thane me dal degi.Isliye sochna bhi mat aisa"
H:"Tumhe akela to hargiz nhi jane dunga.Dekhtey hain jo hoga dekha jayega"Haziq ne shirt k buttons lagatey huye bola.
Dono ghar se bahar nikle.Niche noori ka bhai jo mehek k ghar ka caretaker or driver bhi tha wo parking me hi khada dono ka wait kar raha tha.
Haziq or mehek ko lekar wo Yammar k office pahuncha.
Mehek ne Haziq ka hath kaskar pakad rakha tha.Wo andar se dari hui thi lekin ooper se bilkul sada tareekey se chalti rahi.Haziq or mehek dono ho formal suits me the.Mehek ne light blue suit k sath off white shirt pehen rakhi thi.Wo khoobsurti k sath apna bag thame huye Yammar k office me daakhil hui.Dono launge me beth kar Yammar ka intezar karne lage.Haziq Mehek k tassuraat dekh kar apni hasi nhi rok pa raha tha.Wo dabi dabi hasee hasta rha.
H:"Mehek please munh acha bana lo mujhe dekh dekh kar vahshat ho rahi hai"
Mehek apni socho me gum thi usko Haziq ki baat sunkar hasi aa gayi.Haziq ne uske gale me hath dalkar halke se gale lagaya.
M:"Pareshan hu me bahut.Tumhe hasee soojh rahi hai"
H:"Wah tumhe"
M:"Ya Allah Haziq waqt to dekhlo.Me tension me sab ap janab bhoole ja rahi hu."
H:"Kis bat ka tension hai?Yaha me nahi hu kya?Apne sath bodyguard layi ho or dar ki inteha dekho.Lagta hai tumhe apne body guard pe trust nahi"
M:"Haziq sab trust hai. Bas lil nervous."
H:"Tumhari nervousness door karne ka ek tareeka hai mere pas"
आप पढ़ रहे हैं
Tum Miley(completed)
RomanceHello! My story "Tum Miley" is the story of Haziq & Mehek who hated each other at first sight. But circumstances bring both of them closer and they fall in love with each other. I am very spritual person,loves nature and exploring bful world.Story s...