"Kashmakash"28

579 29 0
                                    


Tum miley

Part 28

"Kashmakash"

#tummiley
#fawadkhan
#mehekhaziq
#lovehateromance

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Haziq pov❤

Khuda khuda karke mene khud ko samjhaya ki intezar ka waqt bhi aasani se nikal jaega.
Lekin phir dil kashmakash me pad jata ki akhir kitna waqt?
Is sawal ka jawab to mere pas bhi nhi tha.Aj to pehli raat hai dil is qadar bechain hai..uska scarf mere hath me hai...jisme uski khushbu basi hui hai..wahi mushk jo Mehek k qareeb aate hi mere zehen tak ko mehka deti thi.Uski khoobsurat resham ki tarah zulfien jo mere hath se fisal jatin thin jis tarah ret hath me se fisal kar nikal jati hai.Uske makhmali hoanth jo mere labo ka muqaddar ban sake...kya chiz aisi hai jo is waqt meri bechaini me izafa nhi kar rhi thi.

"Ya khuda hifazat karna meri mohabbat ki. Sab apne muaamlaat mene tere hawale kiye "Mene khuda se dua mangi or sone ki koshish karne laga.

Magar nind ka door door tak namo nishan nhi tha.Me uthkar bahar aya ,Mehek ki balcony ko dekhne laga shayad abhi nikalkar bahar aa jaye or ek nazar bharke me usey dekh loon.Aisa lag rha tha her jagah mojood ho.lawn me bethi hui kitab padhti hui...jhadiyon k pas mujhse khadi hoker ladte huye...bachon k sath khelte huye...Khidki k parde k piche ki wo perchayi jisse ummid bandh jati thi ki ab wo nazar aane wali hai.

Gusse wali aankhen jo ander hi ander ek samandar basaye huye thin..Kab unme se moti jaise aansu chalak jate the ki khabar bhi nhi hoti.I miss u Mehek So badly so so so Badly.

Me room me wapas dakhil hua.Zabardasti takhiye me munh chupakar sona chaha ki ek haseen sa khwab meri aankho me utar aya.Mehek mere itne zyada qareeb leti hai or me usko apne ap se itna qareeb pakar is qadar khush hu ki khushi ki wajah se meri saans tez chalne lagi hai . Mene usko apne dono bazuon me bhar liya hai kabhi na jane k liye. Wo usi khass tarah se sharma sharma kar gulab ki tarah lal hui ja rahi hai. Uski narm nazuk ungliyan meri gardan pe mehsus ho rhi thi. Kash ye khwab kabhi na tute...Me khwab k ander khwab dekh raha hu. Is khwab ki wajah se itni pursukoon nind soya ki subah k 10 baj gaye meri aankh hi nhi khuli.

Mani Kashi ne mere room me aakar mujhe uthaya tab jakar meri aankh khuli.

Mani:"Mamu Mehek aunty ko chodkar aa gye ap?"

H:"han aa gya chodke"

M :"Kya wo hamari mumani banne wali hai

H:"Tumhe kisne bola ye sab?"Meri nind gayab ho gyi sunte hi.Khushi k kuch fawware phut pade dil k kisi kone me.

M:"papa ne"

H:"ye Afaq bhai bhi na manenge nhi"Mein dil hi dil bahut khush hua mani kashi k mehek ko mumani kehne pe.
Shekh chilli banta ja rha hu me.

Khair se utha or dono ko bahut sa pyar kia. Jab dil khush ho to her chiz pyari lagti hai.Me taiyyar hokar niche utra to Kashaf apa mera hi wait kar rhi thi.

H:"Asslamo alaykum Apa"Usne table per bethte huye kaha.

K:"Han to kaha tak pahunchi tumhari love story"

H:"Kuch khas nhi,bas ap dua kariye apne bhai k liye"

M:"Meri to dil se dua hai Mehek is ghar me dulhan bankar aa jae."

H:"Inshallah. Aj sham tak hostel chala jaunga kuch kaam ho to bata dijiyega"Wo remote uthakar tv k samne beth gya.

♡♡♡♡♡♡

Helloween party

Mehek uske samne aakar nervous ho gayi. Mac ne usko zabardasti uske samne la khada kia tha.

Tum Miley(completed)जहाँ कहानियाँ रहती हैं। अभी खोजें