"Daastaan"82

493 31 17
                                    

Story :Tum miley

Chapter 82

"Daastan"

#tummiley
#mehekhaziq
#lovehateromance
#fawadkhan

❤❤❤❤❤❤❤❤

"Good Morning"Mehek ne lily k khoobsurat phool Yammar k qareeb rakhi hui maze per guldaan mein rakhe.

Yammar ne apni aankhien kholin.Uski aankho k niche gehre kaale nishaan pad chuke the.Chehrey per nind na poori hone k aasaar mojood the.Yammar ka chehra kafi kamzor or murjhaya hua nazar aa raha tha.Yammar ne ek nazar Mehek per daali jo is waqt uski peshe khidmat thi.Usne apna hath Mehek ki taraf badhaya.Mehek ne uske hath ko kaskar thaam liya.Uski lambi lambi ungliyon ki giraft bahut sakht ho gayi jab Mehek ne zor lagakar usko bethne me madad ki.Mehek ka dupatta Yammar ki god mein gir gaya.
Mehek ne jaldi se dupatta uski god se uthaya or ghabrahat me kehwa cup mein bharne lagi.Mehek ki saanse tez ho gyin thi.Yammar ki nazar uske vujood per hi tiki hui thi.In nazron mein ulajhkar wo or hadbada gayi.

Mehek ne garma garam kehwe ka sunahri cup Yammar k hathon mein thamaya.

Yammar ne ek sip lete hi kehwa Mehek ko wapas thama dia.

M:"Kya hua?"

Y:"Tum chakho"

Mehek ne cup apne hothon se lagaya.Usey kuch farq mehsoos nahi hua.Mehek ne Yammar ki taraf dekha.

M:"Waisa hi jaisa pitey ho.Kuch naya nahi hai."

Y:"India wali chai banao tum mere liye.Is kadwe kehwe se mera dil oob gya hai."

Wo uthkar chai banane k liye chali gayi.Yammar ki dubara nind lag gayi thi.Mehek ne uska halke hath se bazu chuaa.Yammar ne aankhien kholin.Mehek k hatho se cup lekar wo chai pita raha.

Mehek usey company ki updates dene lagi.Wo gor se sunta raha.

Y:"Ek baat batao where is Haziq?Is he still alive?"

Mehek k tan badan mein mirchi lag gayi.Gussa bhi bahut aya lekin bardasht kar gayi.

M:"Yes he is in India."

Y:"Kya usko batakar aayi ho  khidmat e khalk k liye?"

M:"Nahi usey nahi pata.Its all my decision"

Y:"Abu Daib bata rha tha ki papa ne tum per koi case kar dia tha"

M:"Leave it"Wo cup uthakar jane k liye mudi.

Y:"Zabardasti tum yahan meri khidmat mein laayi gayi ho."Yammar koi moqa hath se nahi jane de raha tha usko zaleel karne ka.

M:"Tumhara or mera hamesha zor zabardasti wala hi rishta raha hai Yammar.Koi nayi baat nhi hai.Sad afsos chah kar bhi chah na sake..Markar bhi  maar na sake"Usne palatkar gusse se bola.

Y:"Haziq ko agar pata chal jae ki tum mere sath meri khidmatgaar bankar reh rahi ho socho kya guzregi usayi per"Yammar k hotho per halki si tanziya hasi thi.

M:"Blackmail kar rahe ho"Mehek ne usko nafrat se dekha.

Y:"Hahaha daro mat mein in sab chizon se bahut aage nikal aaya hun."

M:"Lagta to nahi mujhe.Wahi akad wahi ghamand.Wahi betuki baatien.Tum aaj bhi waise hi ho jaise pehle the"Wo samne sofe per akar beth gayi.

Y:"Idhar aao meri help karo zara"Yammar ne Mehek ki baat ko nazar andaaz kar dia.

M:"Han bolo"

Y:"Mujhe washroom tak lekar chalo or meri wardrobe se kapde nikalo.I want to take shower"Yammar ne hukum jaari kia.

M:"Mein Abu Daib ko bhejti hu wo apki help kar dega"Wo jaldi se jane k liye khadi hui.

Tum Miley(completed)जहाँ कहानियाँ रहती हैं। अभी खोजें