Story :Tum miley
Chapter 44
"Hisaab"
#tummiley
#mehekhaziq
#lovehateromance
#fawadkhan❤❤❤❤❤❤❤❤
NEW CAST
Sarah as Aliya bhat
Mac as Jensen Ackeles♡♡♡♡♡
"Asslamoalaykum"kafi der ki khamoshi k bad mehek ne pehel karke salam kia.Dil zoro se dhadak rha tha.Uska rob hi aisa tha ki ache achon ki rooh kaanp jaaye.Mehek to phir uski mulzima thi.Mehek ne dil mazboot karke use bat shuru ki.
Y:"W salam.Kaisi ho Mehek"Yammar ne Mehek se sada se lehje me pucha.Uske lehje ne Mehek ko khasa hairan kar dia.Do minute ko wo sochti rahi ki number to sahi laga hai na?Kahi or jagah to nnhi lag gya?Usko yammar se is lehje ki ummid nhi thi.Wo soche bethi thi uski awaz sunte hi yammar dahadega.Lekin yaha to mamla hi palat chuka tha.
M:"Me thik hu.Back to life."
Mehek ne bhi dheere se usi andaz me jawab dia.Y:"Kisi ki life cheenkar,back to life.Good!suits on you!"
M:"Kisne kiski zindagi barbad ki hai iska faisla mene ooper wale pe chod dia hai"
Y:"I loved you Mehek.Han me manta hu ki mera irada galat tha shadi k waqt.Me shayad kuch mahino me khud tumhe talaq de deta.Lekin is dil ka kya karun?Tum kab mere dil ki gehraiyon tak pahunch gayin mujhe khud khabar nhi hui."
M:"Mujhe ye sab nhi sunna hai.Apne mujhe qaidi banakar rakha.Mera mobile passport sab chin liya tha mujhse.Me kabhi nhi bhul sakti, kitna bebas mehsus kartup thi me khudko.Ap kabhi nhi samjhoge kyunki kabhi apke sath aisa nhi hua na"
Y:"Ab samajh gya hu Mehek.
Mene kabhi bhi khud ko tumper force nhi kia mehek.Me tumhe sirf apnana chahta tha her qeemat per.Meri parvarish hi aisi hui hai ,Jis cheez per bhi mene hath rakha hai wo mujhe hasil hui hai.Phir tum to meri zid ban gayin thi."M:"Ab to apki zid puri ho gayi na?Ab is khilone ki jaan chodiye"wo gusse se boli.
Y:"I love you mehek.Mujhse aise bat mat karo.Me tumhari bahut izzat karta hun."
M:"Izzatafzaayi k liye shukriya.Lekin please ap mujhe ab bhool jaayen.Mera lotna namumkin hai.Me apni zindagi me khush hu."
Y:"Mehek ek bar mujhse mil lo.Phir me tumhe nhi rokunga.Please mehek"yammar ka lehja bahut hi ruaansa sa tha.
M:"Nhi ab possible nhi hai.Me aap per ab aitbaar nhi karti."
Y:"Tum kya chahti ho?Me isi tarah badle ki aag me jalta rahu?Mujhe raato ko nind nhi aati hai.Rat raat bhar me chonk kar uthta rehta hu.Lagta hai mujhe tum roz chodkar jati ho.Mujhse ye dard bardasht nhi ho pa raha mehek.Me toot chuka hu"
M:"Sab apka apna kia dhara hai.Ap khud zimmedar hain.
Me nhi mil paungi apse kabhi bhi.Mene shaadi kar li hai."Y:'Ye dhokha tum khud ko de rahi ho.Shadi nhi hai ye.Ye sirf dikhawa hai.Tum meri bv ho.Jabtak ki me tumhe khud talaq na de dun"
M:"Tumhe jo sochna hai socho.Meri taraf se poori ijazat hai.Lekin ab meri life me amal dakhal na karna.Nahi to anjam bahut bura hoga"
Y:"Hmm mujhe laga tum samajhdar ho gayin.Lekin tum abhi abhi bhi wohi bholi si mehek ho.Ghaav ko khula chodna chahti ho to thik hai.
Soch lo phir kabhi bhi ye ghav poore jjism me phel sakta hai."M:"Dhamkiyon se nhi darti me.Jo karna hai kar lo"Mehek andar se kaafi dari hui thi.
Y:"Thik hai.Aj nhi, kal nhi, parso nhi waqt de raha hu tumhe.Me yammar ul hashimi hu.Marte dam tak picha nhi chodunga tumhara.Tum apne apko kabhi mehfooz nhi tasavvur kar paogi.Her khwab me mujhe samne khada paogi.Ye mera wada hai tumse Mrs mehek hashimi."
आप पढ़ रहे हैं
Tum Miley(completed)
Roman d'amourHello! My story "Tum Miley" is the story of Haziq & Mehek who hated each other at first sight. But circumstances bring both of them closer and they fall in love with each other. I am very spritual person,loves nature and exploring bful world.Story s...