"Silsiley"12

706 29 5
                                    

Story :Tum miley

Chapter 12

"SILSILEY"

#tummiley
#mehekhaziq
#lovehateromance
#fawadkhan

❤❤❤❤❤❤❤❤

Tamnna phir machal jae...
Agar tum milne aa jao
Ye mousam phir badal jae..
Agar tum milne aa jao♡♡

Wo kashaf apa k ghar k samne na chahte huye bhi mojood khadi thi.Wo ajeeb kashmakash me phasi hui thi.

"Bell bajaun ya nhi.Uska samna karu ya yahi se wapas ghar chali jaaun.Wo shaqs bhule se bhi dil me ye khyal na le aaye ki me usse milne k liye aayi hu.Khair me Kashaf apa se milungi or usko saaf nazarandaz kar dungi.Dadi ne zabardasti tuition k nam pe zaleel hone bhej to dia hai.Ya maula madad kar meri.Itna bhi kya kisi se khauff khana"Usne mazboot irado se bell bajai.

Uski nazar door per padi jo pehle se hi khula hua tha.Wo andar daakhil hui.Usko niche koi nazar nhi aya.Usne Mani or Kashi ko awaz lagayi.

Mani k ooper se utar k aane ki aahat hui.Wo Mehek ko dekhte hi bola:"Mehek aunty mumma market gayin hain aane hi wali hongi.Apko wait karne ka bol k gayi hain"

Mehek:"ok me wait karti hu"

Mani:"Mehek aunty ek help kar sakti hamari ? Mummy ko nahi bataiyegaa
nhi to wo bahut gussa karengi.."Mani ooper jaatey jaatey wapas palat kar aya.

Mehek:"Thik hai nhi bataungi kya baat hai batao mujhe"

Mani:"Mamu ki nose me se bahut sara blood nikal rha hai.Unko chot aa gyi hai jump karte huye,please ap help kar dijiye"

M:"Kahan hain tumhare mamu"

Mani:"Wo ooper hain ,aayiye"

Mehek sunte hi ooper bhagi.Mani piche piche bhaga.Mehek ne Haziq k room ka darwaza dhakka dekar khola.Haziq apne bed per leta hua tha naak pe haath rakh kar.

Mehek:"Kya hua Haziq?"Shayad ye pehli bar hoga jab usne Haziq ko uske nam se pukara tha.Haziq ne hath hataya to or blood nak se behne laga.Mehek ne jaldi se apna dupatta uski naak se laga dia.

H:"Me thik hun"Haziq ne khoon saaf kartey huye kaha.

M:"Wo to dikh rha hai"Wo uske sirahne hi beth gayi.

M:"Dekhiye abhi isko hataiyega mat,Me ice pack lekar aati hu."Wo apna dupatta wahin chodkar niche bhaagi.

Uski nazar kamre me bikhri hui razaiyo pe padi.Cusions ka hujoom laga hua tha, lag rha tha poore ghar k cusions ikaththe kar liye gye the vardaat ko anjaam dene k liye.

Wo fridge se icepack lekar ooper aa gyi .Haziq ab thakiye se tek lagakar beth chuka tha.Dono bache sehme huye se khade huye the.Mehek ne Haziq ki naak per ice pack rakha.

M:"Apni umar k hisab k games khela karen ap.Is tarah k games me bacho ko bhi chot aa sakti hai"Mehek apna dialog dene se nhi chooki.

Haziq ne kuch bola nhi bas usko ghur k reh gya.Wo usko dekh rha tha kis tarah sab kuch bhul kar mehek uski khidmat me lag gayi thi.Uski nazuk nazuk ungliyan jaha choo rhi thi wahi ek ajeeb se kaifiyat paida ho rhi thi.Aise ehsasaat kabhi kisi k chune per mehsus nhi huye the.Mehek ki zulfien usko ajeeb o gareeb iztirab (restlessnes)me gher rahin thin.Uski qurbat hi kitni khubsurat thi ki Haziq jaisa shaqs uski giraft me aa chuka tha.Haziq ne apna hath uske hath pe rakh dia.Ye nishani thi us paak mohabbat ki jiska aitraaf Haziq ne khud qubool kar lia tha.Lafz nhi the bas mohabbat ki nazar thi..Uski aankhein samandar ki tarah thi.Ek sath hazaar baatien karti si mehsoos hui.Munh se ek lafz nahi nikla lekin aankhien sab keh gayin.Dil k andar hazaaro shehnaiyaan jaise ek sath baj uthi thin.

Tum Miley(completed)जहाँ कहानियाँ रहती हैं। अभी खोजें