1.

221 22 3
                                    

Denis Stoff

Reggel be kellett mennünk a kiadóba. Nagy nehezen felkeltünk és elindultunk. Mikor beértünk a manager már várt ránk.
- srácok őszínte leszek veletek, fogalmam sincs mi lesz. Mint tudjátok Samnek műtétje lesz ezért nem tud majd fellépni. Az a gond , hogy pont a turné időszakára esik, így kell találni valakit aki hejettesíti lehetőleg minnél előbb.
- Na neeee ezer év lesz mire valakit találni fogunk- hisztizett Ben és a többiek is rákezdtek.
- Srácok az a helyzet , hogy én tudok valakit aki helyettesíthetné...-mondtam és már el is kezdtek örülni.- de az a helyzet, hogy lány.- szomorítottam el őket.
- Láány?? Nem tudom hogy emlékszel e Denis de mi egy rock banda vagyunk. Nincs szükségünk egy plázacicára.- mondta Ben.
- Én azt egy szóval sem mondtam , hogy egy plázacicáról beszélek.- keltem rögrön Emily védelmére.- ha akarjátok mutathatok róla képet sőt még a hangját is meg tudom mutatni szerintem.- mondtam.
- Rendben mutasd.- mondta a manager. Mindent megmutattam és a végére mind tátott szájjal néztek rám.
- Aztakurva. Hát szerintem kijelenthetem , hogy fel van véve. Egyetért mindenki?- kérdezte James. Elkezdtek bólogatni és igenezni.
- Akkor én majd otthon fel is hívom és megbeszélek vele mindent.- mondtam a managernek , mire ő bólintott.

Mikor hazaértünk rögtön fel is hívtam Emilyt. Pár csöngés után már fel is vette.
- Szia Denis, mizu?- kérdezte aranyos hangon.
- Szia Emily, van egy ajánlatom számodra.
- És mi lenne az?- kérdezte és hallottam a hangján , hogy felkeltettem az érdeklődését.
- Arról lenne szó, hogy kéne valaki aki helyttesíti a bandában Samet és én téged gondoltalak erre a feladatra. Elvállalod?- kérdeztem és előre eltartottam a fülemtöl a telefont mert tudtam mi lesz a reakciója.
- Úristeeeeeen igeeeeeen.- visította boldogan. Próbáltam komoly maradni , de elröhögtem magam.
- Akkor ha neked megfelel akár jövő héten jöhetsz is. A bandaházban leszel majd velünk. A turné 3 hónapos lesz, de csak az utolsó 2ben fogsz kelleni.
- Oké akkor szerintem hétfőn megyek. -mondta. Még beszélgettünk egy kicsit és letettük.

Megkerestem a srácokat és betereltem őket a nappaliba.
- Na beszéltem vele és elvállalta. Hétfőn fog jönni és velünk marad egészen a turné végéig. A neve Emily Quinn. Pár dolog amit tudni kell róla : nem szereti , ha a kajájához nyúlnak az engedélye nélkül. Aki megteszi annak azt ajánlom , hogy még aludni se merjen, mert meg fogja szivatni. Perverz poénokat lehet mondani neki és szivatni is lehet. Kedves természetű , de ha valakit nem kedvel azt ki is mutatja. Arra kérlek titeket , ha itt lesz azért próbáljatok meg viselkedni.- mondtam.- Na akkor szerintem mindent elmondtam amit akartam. Mindenki mehet a dolgára.

Every breath you take I watch you slip awayDonde viven las historias. Descúbrelo ahora