38.

74 13 1
                                    

Emily Quinn

Könnyes búcsút vettem Katelynntől, majd felszálltam a buszra. Nem sokkal később a többiek is csatlakoztak hozzám.
-Válasszatok magatoknak ágyat.-mondta Jaime, aki már le is pakolta a cuccait. Én mentem be először a hálórészbe, ahol tizenkét ágy volt négy oszlopban. Nagy civakodás árán sikerült megegyeznünk abban, hogy ki hol alszik. Jobb oldalon az első oszlopban felül Jack, középen Nick, és alul Mike. Jobb oldalon a második oszlopban felűl az ágy megmaradt pakolósnak, középen Kellin, és alul Vic kapott helyet. Bal oldalon az első oszlopban felül én, középen Tony, alul Jaime. Bal oldalon a második oszlopban felül Justin, középen Gabe, és alul a buszvezető kapott helyet, ha pihenni akarna. Miután lepakoltam a cuccaimat körülnéztem a buszban. Ahoz képest, hogy meg voltam győződve róla, hogy alig fogunk elférni, elég tágas belülről.
-Mi az első állomásunk?-kérdeztem.
-Dallas.-válaszolta egyszerre Vic és Kellin.
-Csak mi fogunk fellépni, vagy lesznek mások is?-kérdeztem.
-Csatlakozni fog még hozzánk a You Me At Six és a Bring Me The Horizon.-mondta Kellin.
-Igen igen igen igeeeeeen.-kezdtem el örömtáncot járni és sikítozni. Valószínűleg ezt a mutatványomat a többiek is meghallották, mert két másodperc alatt mindenki körülöttem volt.
-Mi baja van?-kérdezte Tony felhúzott szemöldökkel. Kellin már éppen mondani akart valamit, de én megelőztem.
-Most tudtam meg, hogy a YMAS és a BMTH fog fellépni velünk és hát nem is lehetnék ennél boldogabb.-mondtam vigyorogva.
-És miért is örülsz ennek ennyire?-kérdezte Justin, és esküszöm láttam rajta egy cseppnyi féltékenység szerűséget.
-Csupán azért, mert az osztálytársam volt gimiben Josh Franceschi a YMAS énekese, és már nagyon rég nem találkoztunk.-mondtam. Innentől kezdve senki nem csinált semmi érdekeset, mindenki ment a dolgára. Én unalmamban leültem a Tv elé-mert hála istennek az van a buszban- és elkezdtem nézni a Halott menyasszonyt-ami nem mellesleg a kedvenc filmem. Már épp a film legérdekesebb részénél tartottam, amikor valaki leült mellém, és kikapta a kezemből a távirányítót, majd elkapcsolta a tévét. Azt hittem felrobbanok olyan ideges lettem.
-Mégis mi a faszt képzelsz magadról?!?-fordultam marha mérgesen az öröm gyilkos felé, aki nem más volt, mint Vic.
-Ööö semmit.-mondta, de inkább kérdésnek hangzott.
-Mégis hogy merészelted elkapcsolni a tévét a legérdekesebb résznél?!-mondtam emelt hangon, mire Tony és Jack is odajött hozzánk.
-Engem pont nem érdekelt ez a mese, úgyhogy elkapcsoltam.-mondta vállat vonva. Ha lehet ezt mondani még idegesebb lettem.
-MESE?!?-ordítottam el magam.-ennél jobb film nincs a földön!-mondtam még mindíg kiabálva és gyengén fejbevágtam.- Már most leszögezem, hogyha még egyszer el mered kapcsolni a tévét az engedélyem nélkül esküszöm, hogy levágom a nemesebbik részedet és véresre sütve megetetem veled.-mondtam fenyegetve. A buszban mindenki elkezdett röhögni és Vic megszeppenten nézett rám, majd visszaadta a kezembe a távirányítót. Elégedetten mosolyogva dőltem hátra és vissza kapcsoltam a Halott menyasszonyra a tevét.

Every breath you take I watch you slip awayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin