Emily Quinn
Kellin konkrétan úgy nézett ki mint aki mindjárt elájul. Ezt többen is észrevették és megkérdezték, hogy jól van e. Szerencsére azt felelte hogy igen. Mivel én lassan menni készültem ezért váltottam még pár szót Kellinnel.
- Én lassan megyek, mert indul a gépem vissza.- mondtam neki.
- Rendben. Szeretném ha miután vége a turnétoknak és a miénknek is eljönnél hozzám pár napra vagy akár hétre.- mondta és megölelt.
- Mindenképpen.- mosolyogtam rá miután elengedett. Elköszöntem a többiektől is, majd elindultam a reptérre. Most először életemben zökkenőmentesen ment az egész hazautam.Mikor beléptem a lakásba szembetaláltam magam Denissel. Rögtön odajött hozzám és megcsókolt. Be kell valljam már nagyon hiányzott.
- Hogy ment?- kérdezte miután bementünk a nappaliba.
- Megpróbálom röviden összefoglalni.- kezdtem.- Mikor odaértem kiderült, hogy nem értek volna időben a koncerte, ezért kitaláltam, hogy fellépek a Pierce The Veiles fiúkkal megoldás képpen. Minden jól ment , amíg a harmadik számnál meg nem láttam őt. Elmodtam neki mindent a multamról és rólad.- hadartam el az egészet egy perc alatt. Szerintem nem kell mondanom, de nagyon meglepődött. Annál a résznél amikor azt mondtam, hogy róla is tud mindent lefehéredett.
- És hogy reagált a dolgokra?- kérdezte félve, bár nem értem miért.
- Nagyon meglepődött, de végülis jól fogadta.- mondtam neki, mire valamennyire megnyugodott. Egyszercsak belépett valaki a szobába. Alig hittem a szememnek mikor megláttam Samet.
- Te hogy kerülsz ide?- kérdeztem teljesen letaglózva.
- Még tegnap kiengettek a kórházból. Azt hittem tudtad.- mondta nekem Sam. Rögtön tudtam hogy e mögött Denis van.
- Mégis hogy képzelted hogy nem szólsz róla hogy Samet kiengedik. Remélem tisztában vagy vele, hogy nagyon mérges vagyok. Garantálom neked, hogy a következő egy hónapban egyedül alszol.- mire befejeztem a kiselőadásom Denisnek a többiek is beértek a szobába. Amint kimondtam az utolsó mondatot mind felröhögtek.
- Hát ezt megszívtad tesó.- mondta Denisnek Ben. Válaszul csak gyilkos pillantásokat kapott.
- Csak azért nem mondtam el, hogy hazaengedik, mert tudtam, hogy nyugtalan lettél volna és nem szerettem volna még egy lapáttal rátenni arra, hogy alapból is ideges vagy Kellin miatt.- mondta Denis.
- Akkor is szoldod kellett volna.- mondtam neki sértetten, mire odajött hozzám és megcsókolt. Persze a többiektől meg is kaptuk a megérdemelt beszólásokat.
- Tolerálni a szingliket. Nem szeretnék még keresztapa lenni. Menjetek szobára. A nyálcserét hagyhattátok volna későbbre is.- mondta mindegyik külön külön. Csak azért sem hagytuk abba a csókolózást, ezért kimentek a szobából. Szerintem mondanom se kell, de este Denissel aludtam annak ellenére, hogy mit mondtam pár percek ezelőtt.
YOU ARE READING
Every breath you take I watch you slip away
FanfictionEgy történet egy lányról akinek megváltozik az élete, mikor bekerül egy bandába , ami nem más mint az Asking Alexandria. Rengeteg bonyodalom fog akadni, új szerelmek születnek és titkokra is fény fog derülni. A történetben mindenféle zenekarok fogn...