Emily Quinn
Kellin kitalálta, hogy ma engem is elvisz a próbára. Nem mondott különösebb okot, csak azt, hogy szeretné ha ott lennék. Egy kicsit furcsálltam, de természetesen nem kellett kétszer mondani, hogy menjek. Nagyon boldog vagyok már amiatt is, hogy én is mehetek a turnéra.
Úgy beszéltük meg, hogy majd csak ebéd után megyünk a stúdióba, így tudtam segíteni Katenek a főzésben és a takarításban. Kate mindíg azt mondja, hogy nem kell a segítségem, de ha már nem várnak el cserébe semmit, hogy itt lakhassak legalább így valamilyen szinten meg tudom hálálni, hogy befogadtak. Bár néha még így is bűntudatom van.
Nagyjából két óra alatt megcsináltuk az ebédet és kitakarítottuk a házat, majd megebédeltünk. Felöltöztem normálisan, majd Kellin is elkészült és indultunk is a stúdióba. Mivel már másodszorra járok a stúdióban, így nem volt ismeretlen a terep. Beléptünk egy hatalmas zene szobába, ahol a fiúk már vártak ránk.
- Sziasztok.-köszöntünk Kellinnek, majd ők is visszaköszöntek.
- Na akkor mivel kezdjünk?- kérdezte Gabe.
- Először ki kell találnunk hogy melyik számokat játszuk majd le.-mondta Nick.
- Szerintem legyen a:
- If You Can't Hang;
- Go Go Go;
- If I'm James Dean, Then You're Audrey Hepburn;
- Better Off Dead;
- We Like It Loud;
- Tally Up, Settle The Score;
- Do It Now, Remember It Later;
- Congratulations;
- Here We Go;
- Kick Me.
- Így mindenkinek megfelel?- kérdezte Kellin, mire mi mindannyian bólintottunk.
- Na akkor kezdhetjük is a próbát- mondta Jack.
- Mielőtt tényleg elkezdenénk szeretnék két dolgot mondani, illetve bejelenteni.- kezdte Kellin.- Az első az, hogy szeretnélek felkérni Emily arra, hogy a koncerteken énekeld el velem a Do It Now, Remember It Later-t és a Congratulations-t, persze csak ha szeretnéd.- mondta
- Még jó hogy szeretném- mondtam és megöleltem.
- A második pedig az, hogy ezt szeretném odaadni holnap Katenek, mert már harmadik éve vagyunk együtt és ez remélem hogy még sokáig így is marad- mondta majd előhúzott a zsebéből egy kis dobozkát, majd ki is nyitotta azt. Amint megláttam mi van a dobozban, rögtön felsikítottam és elkezdtem ugrálni.
- Te megkéred a kezét- visítottam a gyűrűre mutogatva még mindíg ugrálva. Miután kellőképpen lenyugodtam megszólalt.
- Igen megkérem a kezét.- mondta ,mire a fiúk is gratuláltak neki.- Úgy terveztem, hogy otthon bonyolítom le az egészet, amihez majd a segítségedre lesz szükségem, de azt ráérünk később is megbeszélni. Viszont holnap jó lenne, ha este nem lennél otthon.- mondta nekem.
- Szívesen segítek és majd keresek valakit, akinél aludhatok.- mondtam rögtön.
- Hozzám jöhetsz.- ajánlotta föl Justin.
- Azt rögtön gondoltam.- horkant föl Kellin.
- Nekem nincs ellenvetésem. Szívesen alszok nálad- mondtam Justinnak, mire mindketten Kellinre néztünk engedélyre várva. Bár nem mintha szükségem lenne az engedélyére.
- Felőlem. Nekem mindegy.- sóhajtott Kellin, majd folytatta- Annyi feltételem van, hogy lehetőleg semmi olyat ne csináljatok, ami tizennyolckarikás.- mondta, mire Justinnal rögtön felháborodtunk.
- Komolyan azt hiszed, hogy az első adandó alkalommal megfektetném a húgodat?!- kérdezte felháborodva Justin.
- Őszíntén szólva igen.- mondta, mire Justinnal még jobban felháborodtunk, de inkább már nem is mondtunk semmit.
YOU ARE READING
Every breath you take I watch you slip away
FanfictionEgy történet egy lányról akinek megváltozik az élete, mikor bekerül egy bandába , ami nem más mint az Asking Alexandria. Rengeteg bonyodalom fog akadni, új szerelmek születnek és titkokra is fény fog derülni. A történetben mindenféle zenekarok fogn...