Emily Quinn
Elmentünk a plázába ahol végigjártuk az összes boltot. Találtam magamnak 5 fekete és 3 fehér szaggatott gatyát. Sikerült beszereznem 15 darab pólót és 10 darab trikót. Ezek közül mindegyik valamilyen számomra kedvelt banda logójával volt ellátva. Volt köztük Sleeping With Sirens, Pierce The Veil,Bring Me The Horizon,Set It Off,New Years Day , Of mice & men, Memphis May Fire,Crown The Empire, és All Time Low-os logós ,de volt még másfajta is? A fodrásznál csak annyit csináltak a hajammal, hogy újra befestették fehérre, mert már eléggé lenőtt. Mire hazaértünk annyira elfáradtunk, hogy ledobtunk mindent a földre és egymásra dőlve elaludtunk a kanapén.
Arra ébredtem fel, hogy valami belevilágít a szemembe és kuncogást hallok. Mint kiderül a fény forrása egy telefon volt, azon belül is a vaku. Körülnéztem és azt láttam, hogy a srácok körbenállnak minket és vigyorognak.
- Felébredtél királylány?- kérdezte Ben.
- Igen, de ti mi a fenét csináltok?- kérdeztem mogorván.
- Megörökítünk titeket az utókornak.- mondta Sam vigyorogva és közben kacsintott.
- Na jól van hagyjatok minket békén, hess innen kifele.- parancsoltam rájuk.
- Jól van jól van, megyünk már- mondta Cam. Miután végre kimentek megpróbáltam felkelni, de nem tudtam, mert Denis keze a derekamon volt és erősen magához szorított. Szólongattam , hátha felkel, de meg sem moccant. Elkezdtem ütögetni az arcát, mire hirtelen elkapta a kezemet és kinyitotta a szemét.
- Kelthettél volna szebben is.- mondta rekettes hangon.
- Én megpróbáltalak normálisan felkelteni, de nem reagáltál semmire.- mondtam.
- Elengednél végre?- kérdeztem, mert még mindíg erősen tartott.
- Nem.-mondta egyszerűen.
- És mégis miért nem?- kérdeztem egyre idegesebben.
- Mert így kényelmes.- vonta meg a vállát. Megforgattam a szememet és megpróbáltam kimászni a karjai közül. Nagy nehezen sikerült felállnom. Ránéztem Denisre és azt láttam, hogy már megint elaludt.
- Denis keljél felfele és kezd el összeszedni a cuccaidat amiket vinni akarsz a turnéra.-mondtam. Nem vártam meg amíg felkel, hanem elindultam a többieknek is szólni, hogy készülődjenek. Bekopogtam James szobályába és benyitottam. Csodák csodályára ő már elkezdett készülődni.
- Látom te már készülődsz. Szólnál a többieknek is, hogy kezdjenek el pakolni?- kérdeztem.
- Igen,persze, de szerintem már ők is pakolnak.- mondta.
- Köszi.- mondtam és átmentem a saját szobámba. Elővettem a bőröndjeimet és elkezdtem összehajtogatni a ruháimat. Miközben pakoltam rájöttem, hogy mikor megjöttem felesleges volt kipakolni, mert csak pár napot voltunk itthon.Mire kész lettem a bepakolással már este 11 volt. Lementem a konyhába valami vacsorát keresni, ami ezesetben egy hűtőben talált pizza volt. Miután megkajáltam lefürődtem és elnyomott az álom.
KAMU SEDANG MEMBACA
Every breath you take I watch you slip away
Fiksi PenggemarEgy történet egy lányról akinek megváltozik az élete, mikor bekerül egy bandába , ami nem más mint az Asking Alexandria. Rengeteg bonyodalom fog akadni, új szerelmek születnek és titkokra is fény fog derülni. A történetben mindenféle zenekarok fogn...