25.

72 14 4
                                    

Emily Quinn

A következő két napban semmi érdekes nem történt. A mai napom viszont jobban alakult, mint ahogy terveztem. Reggel segítettem bevásárolni Katenek. Már akkor sejtettem, hogy ma valami lesz, amikor nyolc kiló húst vettünk és ehez még társult rengeteg minden hatalmas kiszerelésben. Mikor hazaértünk a nagybevásárlásból ,mielőtt segítettem volna Katenek ebédet csinálni megkerestem Kellint. A kertben találtam rá, amint megtéríti a kerti asztalt.
- Kik jönnek ma át?- kérdeztem.
- A banda és még valakik.- mondta.
- A Pierce The Veil jön, ugye?- kérdeztem.
- Igen. Honnan tudtad?- kérdezte meglepetten.
- Nem volt nehéz kitalálni. Reggel Kattel vettünk mindent, ami egy burrítóhoz kell. Mivel tudom, hogy ti nem vagytok a mexikói konyha hívei és csak egy társaság van akik szinte csak azt esznek így könnyen rájöttem a megoldásra.- mondtam el a gondolatmenetem. Még váltottunk pár szót, majd mentem vissza a konyhába Katenek segíteni. Körülbelül fél egy lehetett, mire mindennel készen lettünk. Nem viccelek, harminc darab burrítót csináltunk és mindenféle chips szószt. Egy óra tájékában betoppantak az SWS-es fiúk és rá pontosan tíz percre a PTV is megérkezett. Miután mindenki köszönt mindenkinek elkezdtünk enni. Mivel a fiúk hoztak fürdőgatyát és nálam is volt fürdőruha, így kitaláltuk, hogy medencézni is fogunk. Én mielőtt bementem volna a vízbe kifeküdtem napozni. Egyszercsak éreztem, hogy valami csöpög rám. Egy másodperccel később kiderűlt, hogy az a valami víz volt ami egyenesen Justinról csöpögött rám, aki mellettem állt és nézett le rám. Már épp kérdezni akartam tőle, hogy mit szeretne, de ő felkapott az ölébe és bedobott a vízbe. Prüszkölve jöttem ki a vízből. Elindultam felé és már éppen odaértem volna hozzá, amikor leesett neki, hogy mit tervezetek, ezért elfutott. Természetesen engem hajtott a bosszúvágy, mert beledobott a medencébe, ezért elkezdtem kergetni. Addig kergetőztünk, míg sikerült belelöknöm a medencébe. Elégedetten feküdtem le megint napozni. Körülbelűl fél óra múlva egy nagy csobbanást hallottam, amire rögtön fel kaptam a fejem. Hangosan felnevettem, mikor megláttam, hogy Vic belelökte Kellint a medencébe. Ennek az egésznek végül az lett a vége, hogy elkezdtek vizipisztollyal háborúzni, amiből természetesen én sem maradhattam ki. Miután kellő képp kifáradtunk leültünk iszogatni és közben beszélgettünk, illetve este felé már zenéltünk is egy kicsit. Szerintem ezt a napot is felírhatom a jó emlékek listájára.

Every breath you take I watch you slip awayWhere stories live. Discover now