Emily Quinn
Miután leszálltunk a repülőről rögtön a hotelbe mentünk. Mivel kétágyas szobákat kaptunk ezért kizárásos alapon én aludtam Denissel, persze a többiek előszeretettel mondogatták, hogy nem szeretnének még keresztapák lenni és hogy lehetőleg halkan csináljuk. A nap maradék részében nem volt semmi említésre méltó, csak kipakoltunk és körbenéztünk a hotelban. A másnap már viszonylag eseménydúsabb volt. Elmentünk megnézni a koncert helyszínét és várostnéztünk.
A harmadik nap csak abból állt, hogy egésznap próbáltunk. Mivel még nem kellett a segítségem, ezért én csak nézőként voltam ott, ahogy a koncerten is. Hatalmas bulit csaptak a srácok, végig tomboltam az egészet. A koncert után másnap reggel rögtön mentünk tovább és kezdődött minden előről. Lepakolás, városnézés, próba, koncert. Így ment ez egészen a hónap utolsó hetéig. Ez a hét azért volt különleges, mert a próbákon már én is beszálltam, hogy belerázódjak a zenélésbe és hivatalosan is Denis barátnője lettem. Ez az egész úgy történt, hogy elmentünk egyik este vacsorázni. Már akkor gyanús volt nekem, mikor megkért, hogy öltözzek elegánsan. Vacsora után elmentünk sétálni és egyszercsak megálltunk és már csak azt vettem észre, hogy megcsókol és utána megkérdezte, hogy leszek- e a barátnője. Természetesen igent mondtam. Így utólag belegondolva mindíg szerelmes voltam valamilyen szinten Denisbe, csak nem vettem akkor észre vagy nem akartam észrevenni. Így elmesélve nem annyira érdekes és különleges a barátnőkérésünk története, de nekünk akkor is örök emlék marad.Másnap miután elmondtuk a fiúknak, hogy eggyütt vagyunk kiderült, hogy fogadtak ránk, hogy mikor jövünk össze. Ben nyert- ki gondolta volna?.Miután hivatalosan is letelt az első hónap elkisértük Samet a kórházba ahol műteni fogják. Én alig akartam otthagyni őt, úgy kellett Denisnek és Jamesnek leszednie róla és kirángatni a kórházból, mert annyira féltettem. A lelkére kötöttem Samnek, hogy minden nap hívjon fel, vagy adjon valami életjelet magáról, mert én képes lennék Kínából visszarepülni csak, hogy megbizonyosodjak róla, hogy jól van. Ezalatt az egy hónap alatt nagyon jóban lettem a srácokkal. Szerintem már kijelenthetem, hogy én is tagja vagyok az Asking Alexandria csapatának.
YOU ARE READING
Every breath you take I watch you slip away
FanfictionEgy történet egy lányról akinek megváltozik az élete, mikor bekerül egy bandába , ami nem más mint az Asking Alexandria. Rengeteg bonyodalom fog akadni, új szerelmek születnek és titkokra is fény fog derülni. A történetben mindenféle zenekarok fogn...