30.

72 13 1
                                    

Justin Hills

Miután megebédeltünk Kellin félrehívott, hogy négyszemközt tudjunk beszélgetni.
- Mégis hogy a francba érted el, hogy lejöjjön?!- jött az első kérdés tőle.
- Én csak beszélgettem vele.- mondtam, mire hitetlenül nézett rám.
- Egyszerűen nem bírom felfogni ép ésszel, hogy neked miért jött le öt perc beszélgetés után, míg nekem két nap sem volt elég ahoz, hogy kiimátkozzam abból a szobából.- mondta kissé felháborodva.
- Nekem csak ilyen lehenengerlő személyiségem van.- vigyorodtam el önelégülten.
- Azért annyira ne szállj el magadtól.- mondta szemforgatva. Visszamentünk a többiekhez, majd Kellin kért egy kis figyelmet.
- Hivatalosan is bejelentem, hogy egy hónap múlva turnézni megyünk.- mondta ünnepélyesen. Én már tudtam róla, úgyhogy engem nem ért meglepetésként a hír. A többiek persze mind újjongtak és szinte megőrültek. A lányok csak mosolyogtak.
- Remélem jól fogjátok érezni magatokat.-mondta Emily.
- Azt elfelejtettem mondani, hogy te is jössz.- vigyorodott el Kellin. Emily körülbelül egy percig csak nézett rá és nem csinált semmit, majd hirtelen Kellin nyakába ugrott.
- Igeeeen. Kösziiiiiii.- visította. Én csak nevettem rajtuk, mert Kellint egy hajszál választotta el attól, hogy elessen.
- Örülök, hogy boldog vagy Emily , de szállj le rólam.- mondta Kellin. Nagy nehezen Emily lemászott róla és vigyorogva űlt vissza a helyére. Még megbeszéltünk néhány dolgot a turnéval kapcsolatban, majd Jackék elmentek és csak én maradtam. Már én is készültem indulni, mert este volt, de Emily hirtelen félrehívott.
- Tudnál nekem hozni legközelebb amikor jössz egy gitárt?- kérdezte. Először nem is értettem , hogy minek neki gitár, de aztán leesett. Folytatni szeretné a dal írást.
- Persze. Milyen gitárt hozzak?- kérdeztem, mert azért nem mindegy.
- Egyenlőre jó ha akusztikusat hozol.- mondta.
- Rendben. Majd akkor ha legközelebb jövök hozok.-mosolyogtam rá, majd elközöntem tőle és Kellinéktől is és elindultam hazafelé.

Emily Quinn

Sokkal jobban érzem magam mióta beszélgettem Justinnal. Igaza volt abban, hogy ha nem gondolok a múltra minden jobb lesz. Így utólag örülök, hogy megmutattam Justinnak a dalos füzetem, mert így van valaki akivel meg tudom beszélni az ötleteimet és tud segíteni a megvalósításban is. Hihetetlenül boldog vagyok amiatt, hogy mehetek a fiúkkal turnézni. Remélem mostantól minden jobbra fordul.

Every breath you take I watch you slip awayWhere stories live. Discover now