Emily Quinn
Szinte észre sem vettem, de máris eltelt egy teljes hónap. Szerintem kijelenthetem, hogy ez volt az életem egyik legjobb időszaka. Rengeteget buliztunk a srácokkal és hülyéskedtünk. Jelenleg épp egy repülőn ülünk, ami hazafelé tart, mert kaptunk 3 hét pihenőidőt. Amikor idejöttem a fiúkhoz kiköltöztem az albérletemből, így most velük lakok én is a bandaházban. Mikor hazaértünk kipakoltunk és pihentünk. Este rendeltünk pizzát és átnéztük az ajándékokat amiket a koncerteken kaptunk. Szerintem ennél aranyosabb rajongókat nem látott még a föld, mint a milyeink. Kaptunk rengeteg csokit,levelet,rajzokat sőt Ben még egy alsógatyát is talált az egyik csomagban. Közben Cam az itthoni leveleket ellenőrizte, számlákat, csekkeket stb. Egyszercsak megszólalt.
- Találtam egy levelet ami a te nevedre szól.- mondta nekem, majd odaadta a borítékot. Ránéztem a levélre és megláttam a feladót. Én abban a másodpercben azt hittem lefordulok a kanapéról.
- Ez Kellintől jött.- mondtam remegő hanggal. Kibontottam a levelet és volt benne egy papír meg egy backstage kártya plusz egy repülőjegy.
- Szia Emily. Már nagyon hiányzol és szeretném hogy elgyere az egyik fellépésemre, mert még úgy sem láttál élőben fellépni. Remélem eljösz. -olvastam fel a levél elejét, de tovább nem bírtam mert elcsuklott a hangom. Megnéztem a jegyen a dátumot és két nap mulvára szól, ahogy a kártya is.
- Nos srácok úgy tűnik én holnap után utazom Kellinhez.- mondtam sírós hangon, mire megértően bólintottak. Vegyes érzelmek kavarogtak bennem, mert már több mint 2 éve nem találkoztam vele. Szóltam Denisnek hogy elkezdek pakolni és felmentem az emeletre. Nagyából összekészítettem mindent, már csak holnap kell vennem néhány dolgot. Elég későig pakolásztam, mert mikor bementem Denishez ő már aludt. Bebujtam mellé az ágyba és adtam az arcára egy puszit,mire elmosolyodott és átölelt, majd így aludtunk el.
Másnap miután felkeltem elmentem megvenni a maradék dolgot amit vinni szeretnék. Igazából csak kimosható barna hajfesték - hogy még véletlenül se jöjjön rá az igazságra- és rengeteg vízálló alapozó kellett. Mos kérdezhetitek, hogy minek annyi alapozó, hát azért mert a tetoválásaimat valahogy el kell fednem, mert természetesen azokról se tud. Mikor hazaértem már kész volt az ebéd, ami nem más volt mint gyros. Megebédeltünk és utána mindenki ment a saját dolgára. Mi Denissel megnéztünk két filmet, majd én már rögtön mentem aludni, mert holnap korán kelek, hogy elérjem a repülőt.
A másnap reggel vagy inkább hajnal viszonylag gördülékenyen ment, ahoz képest, hogy majdnem lekéstem a gépet. Mondjuk ehez már hozzászoktam. Valahogy ha eltervezek valamit az sosem úgy sül el ahogy én szeretném.
KAMU SEDANG MEMBACA
Every breath you take I watch you slip away
Fiksi PenggemarEgy történet egy lányról akinek megváltozik az élete, mikor bekerül egy bandába , ami nem más mint az Asking Alexandria. Rengeteg bonyodalom fog akadni, új szerelmek születnek és titkokra is fény fog derülni. A történetben mindenféle zenekarok fogn...